SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DeLonghi promuje markę NutriBullet na trzech rynkach

Producent blenderów osobistych NutriBullet (Grupa DeLonghi) prowadzi kampanię świadomościową w kanałach online na trzech rynkach: polskim, czeskim i słowackim. Za jej realizację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon i agencją martech & e-commerce SalesTube.

Polskiej edycji kampanii towarzyszy hasło “Włącz zdrowy tryb życia” namawiające konsumentów do pozytywnych zmian m.in. w codziennych wyborach żywieniowych. Działania promocyjne obejmują komunikację organiczną i płatną w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), reklamy SEM i na YouTube, a także współpracę z influencerami.

Za realizację kampanii na wszystkich trzech rynkach odpowiadają działające w modelu house of communication spółki Group One.

Mediaplus zajął się strategią, planowaniem i zakupem mediów. Labcon odpowiada za stworzenie kreacji i contentu do kanałów social media oraz moderację postów, produkcję landing page’ów kampanijnych, adaptację globalnych formatów video i współpracę z influencerami. SalesTube prowadzi działania płatne w online.

Marka Nutribullet należy do portfolio grupy De’Longhi, z którą spółki Group One współpracują od 2020 roku.

Dołącz do dyskusji: DeLonghi promuje markę NutriBullet na trzech rynkach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl