Disco Polo Music na podium kanałów muzycznych. TV Disco z największym spadkiem
W kwietniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka, zaś najwięcej straciło TV Disco. Z kolei Disco Polo Music zepchnęło z podium stację 4fun.tv.
Udział naziemnego kanału Polo TV w kwietniu 2015 roku wyniósł 0,82 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 6,49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 5,36 proc. do 0,53 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja 2014 roku. Jej średni udział w kwietniu br. uplasował się na poziomie 0,17 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasował się kanał 4fun.tv, który rok wcześniej był trzeci. Jego udział zmalał o 39,13 proc. do poziomu 0,14 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 50 proc., pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka, której udział poszedł do góry do 0,06 proc. Kanał ten awansował z miejsca ósmego na siódme.
Największy spadek, wynoszący aż 66,67 proc., zanotował zaś kanał TV.Disco, który w zeszłym miesiącu miał zaledwie 0,03 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji siódmej na 12. Stacja ta w lutym br. zrezygnowała z klipów disco polo na rzecz zagranicznej muzyki tanecznej, zmieniła też logo (więcej na ten temat).
Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w kwietniu br. wyniosła zaledwie 430 osób. Miała ona w zeszłym miesiącu 0,01 proc. udziału w rynku.
Stacja | Wszyscy 4+ | |||
kwiecień 2015 | kwiecień 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 53 171 | 0,82% | 47 613 | 0,77% |
Eska TV | 34 238 | 0,53% | 34 382 | 0,56% |
Disco Polo Music | 11 044 | 0,17% | - | - |
4fun.tv | 9 222 | 0,14% | 14 334 | 0,23% |
VIVA Polska | 6 088 | 0,09% | 10 687 | 0,17% |
Stars.tv | 3 777 | 0,06% | 8 598 | 0,14% |
Kino Polska Muzyka | 3 701 | 0,06% | 2 696 | 0,04% |
ITV | 3 626 | 0,06% | 7 024 | 0,11% |
VH 1 | 2 297 | 0,04% | 2 344 | 0,04% |
Power TV | 2 269 | 0,03% | - | - |
Vox Music TV | 2 191 | 0,03% | - | - |
TV.DISCO | 1 849 | 0,03% | 5 788 | 0,09% |
mjuzik.tv | 1 424 | 0,02% | 2 638 | 0,04% |
Muzo.tv | 430 | 0,01% | - | - |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w kwietniu br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 15,18 proc., wyniósł 1,29 proc. Drugą lokatę zajęła Eska TV (0,91 proc. udziału, w dół o 4,21 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do Disco Polo Music (0,31 proc.).
Największym wzrostem (o 25 proc. do 0,10 proc.) pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka. Z kolei najwięcej (66,67 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik spadł do 0,06 proc.
Stacja | Wszyscy 16-49 | |||
kwiecień 2015 | kwiecień 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 33 388 | 1,29% | 27 516 | 1,12% |
Eska TV | 23 677 | 0,91% | 23 153 | 0,95% |
Disco Polo Music | 7 985 | 0,31% | - | - |
4fun.tv | 6 771 | 0,26% | 10 776 | 0,44% |
VIVA Polska | 4 531 | 0,17% | 7 820 | 0,32% |
Stars.tv | 3 044 | 0,12% | 5 872 | 0,24% |
Kino Polska Muzyka | 2 509 | 0,10% | 1 955 | 0,08% |
Vox Music TV | 1 856 | 0,07% | - | - |
Power TV | 1 806 | 0,07% | - | - |
ITV | 1 648 | 0,06% | 4 364 | 0,18% |
TV.DISCO | 1 536 | 0,06% | 3 631 | 0,15% |
VH 1 | 1 364 | 0,05% | 1 781 | 0,07% |
mjuzik.tv | 1 122 | 0,04% | 2 232 | 0,09% |
Muzo.tv | 261 | 0,01% | - | - |
Dołącz do dyskusji: Disco Polo Music na podium kanałów muzycznych. TV Disco z największym spadkiem