SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Do wyboru, do koloru” hasłem kampanii Ritter Sport

Producent czekolady Ritter Sport rusza z kampanią promocyjną pod hasłem „Do wyboru, do koloru”. Ma na celu umocnić wśród konsumentów wizerunek czekolad. 

Zaplanowane są działania OOH (digital outdoor / indoor) na terenie galerii handlowych rozlokowanych w największych polskich miastach, a także aktywności w digitalu – na popularnych portalach internetowych, w serwisie You Tube oraz z wykorzystaniem narzędzia smart TV.

Kreacje statyczne i wideo przygotowane na potrzeby kampanii akcentować będą kluczowe benefity produktu, a także różnorodność oferty produktowej Ritter Sport.

Zobacz: Ritter Sport z limitowaną serią farb promuje czekolady

– W tej odsłonie naszej kampanii chcemy umocnić wizerunek naszych czekolad, które na rynku wyróżniają się nie tylko smakiem i prostym, jakościowym składem, ale także charakterystycznym, kwadratowym kształtem i wyrazistą kolorystyką opakowań. Postawiliśmy na szerokie kanały dotarcia uwzględniające zarówno digital, jak i OOH, aby w kluczowym okresie okołoświątecznym docierać do interesującej nas grupy docelowej – podsumowuje Dominika Barycka, brand managerka marki Ritter Sport w Novi FMCG.

Kampania potrwa do 15 kwietnia br.  

Dołącz do dyskusji: „Do wyboru, do koloru” hasłem kampanii Ritter Sport

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl