„Dobrze mieć w domu mistrza” i „Ciesz się wolnym czasem” w kampanii Mastercook
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa piekarnika, pralki zmywarki Mastercook. Natomiast w prasie i internecie reklamowane są pralki oraz produkty do zabudowy i wolnostojące tej marki. Akcję przygotowały firmy Saatchi&Saatchi i MPG.
Telewizyjna kampania Mastercook podkreśla, że piekarnik tej marki dzięki funkcji Master Chef samodzielnie dobiera najlepszy sposób pieczenia, a pralka z programem Opti A45 min dopiera do czysta już w trzy kwadranse. Jednocześnie przekaz pod hasłem „Dobrze mieć w domu mistrza, a jeszcze lepiej dwóch” informuje, że w ramach promocji przy zakupie sprzętu Mastercook można otrzymać zmywarkę za symboliczną złotówkę lub gwarancję na pralkę wydłużoną do 7 lat.
Oferta i promująca ją akcja są skierowane do osób, które prowadzą aktywny tryb życia i muszą pogodzić obowiązki zawodowe z pracami domowymi. Spoty do 27 listopada emitowane będą w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie oraz w kanałach tematycznych, m.in. TVN Style, TLC, Polsat Cafe, Planete i AXN.
W prasie reklamowane są pralki Mastercook z nowej linii Time Line. Przekaz pod hasłem „Ciesz się wolnym czasem” przekonuje, że pozwalają one skrócić czas prania nawet o połowę. Kampania obejmuje październikowe wydania magazynów kobiecych i poradnikowych (m.in. „Świat Kobiety”, „Olivia”, „Poradnik Domowy”, „Dobre Rady”, „Claudia”, „Zdrowie”).
Z kolei w internecie rusza kampania produktów do zabudowy i wolnostojących Mastercook. Akcja - zaplanowana do połowy grudnia - obejmie porównywarkach cen Ceneo.pl, i Nokaut.pl), serwis Cokupic.pl, w największe e-sklepy oraz wyszukiwarkę Google.
Kreacją i produkcją na potrzeby całej kampanii zajęła się agencja Saatchi&Saatchi, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG, a działania public relations prowadzi agencja Ego PR.
Dołącz do dyskusji: „Dobrze mieć w domu mistrza” i „Ciesz się wolnym czasem” w kampanii Mastercook