Dorota Wojtczak marketing director w Live Age
Dorota Wojtczak dołącza do zespołu agencji komunikacji live Live Age na stanowisko marketing director. Ostatnio pracowała w Grupie Freundschaft.
Wojtczak będzie odpowiadać za komunikację marek należących do grupy Live Age oraz wspierać projekty komunikacyjne dla klientów agencji.
- Dołączenie Doroty do zespołu agencji traktuję jako jeszcze jeden sukces w dobrym dla nas czasie. Współpracując w zarządzie KAE SAR przekonaliśmy się, jak podobnie myślimy o live experience, roli agencji i pracy w teamie. Jestem pewien, że dzięki powstaniu w agencji nowego stanowiska i powierzeniu go Dorocie, wejdziemy na nowy poziom ze świadomością marek Live Age i Lively, i naszą narracją o tym, czym jest skuteczna komunikacja live. Realizujemy wyjątkowe projekty, dla najlepszych, w świetnym zespole. Od dziś jest jeszcze lepszy - mówi Dominik Górka, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Live Age.
Dorota Wojtczak: z Grupy Freundschaft do Live Age
Od 2018 roku Wojtczak pracowała w Grupie Freundschaft (wcześniej jako Grupa S/F), najpierw jako head of B2B w agencji Emlab, prowadząc zespół produkcji agencji, a następnie jako head of marketing całej Grupy. Równocześnie, od 2019 r. pełniła też funkcję członka zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR.
Jest związana z branżą marketingową od ponad 15 lat, w szczególności z obszarem mediów i eventów. Doświadczenie zdobywała po stronie klienta, wydawcy i agencji. Pracowała m.in. w Grupie Onet-RAS Polska, gdzie była odpowiedzialna za wdrożenie i koordynację cyklu wydarzeń dla kluczowych klientów pod marką Impact Academy. Była także marketing managerem serwisów gazetaprawna.pl, dziennik.pl, prawnik.pl i forsal.pl.
Obowiązki Doroty Wojtczak w zakresie relacji z mediami Grupy Freundschaft przejął Piotr Hassine, chief growth officer.
Dołącz do dyskusji: Dorota Wojtczak marketing director w Live Age