Grupa dotPR staje się agencją komunikacji zintegrowanej dotrelations
Poznańska Grupa dotPR, w skład której wchodzą marki dotPR (agencja PR), Get More Social (agencja social media) oraz dotVisual (zespół kreatywny), integruje swoje usługi. Od teraz funkcjonować będzie jako agencja komunikacji zintegrowanej dotrelations.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/dotrelations_managing_team655.jpg)
Po 10 latach funkcjonowania na rynku, Grupa dotPR integruje wszystkie dotychczasowe usługi, łączy również kompetencje oraz strukturę. W ramach rebrandingu agencja oferuje usługi z obszaru szeroko pojętej komunikacji, wprowadza nową strukturę stanowisk, identyfikację wizualną marki oraz stronę internetową.
- Do niedawna dzieliliśmy pracę między marki własne wyspecjalizowane albo w działaniach definiowanych jako przynależne do PR, czyli „klasycznych” mediów, albo do social media & digital, podczas gdy podział ten, w praktyce, coraz bardziej się zaciera. Ewoluował także sam zakres naszych usług. Już od dawna zajmujemy się szerokim spectrum działań z zakresu komunikacji, prowadząc projekty m.in. z obszarów influencer marketing, employer branding, organizacja i promocja eventów. Dlatego proces transformacji w dotrelations to nie rewolucja, a naturalna ewolucja naszej agencji - mówi Krzysztof Skowronek, co-owner dotrelations.
Pionem operacyjnym agencji dotrelations kieruje centralnie Adam Ścibior, chief operating officer, poprzednio social media director w agencji Get More Social. Zajmie się nadzorem nad płynnością pracy wszystkich działów, synergią usług oraz kontrolą bieżących procesów. Firmą zarządzają dotychczasowi właściciele - Krzysztof Skowronek i Adrian Łaźniewski.
Poszczególnymi działami agencji oraz pracą operacyjną kierują Marta Bartoszczyk, head of PR, Zuzanna Adamowicz, head of social media i Hanna Gałczyńska, head of projects).
Dział strategii i sprzedaży, kierowany przez Darię Wiśniewską (strategy director), został rozbudowany do 6 etatów, wzbogacając się o stanowiska: art director, senior strategy manager i researcher.
Nowo utworzone stanowisko communications directora objęła Daria Duszyńska-Sałata, poprzednio PR director w agencji dotPR. Będzie odpowiedzialna za komunikację marki dotrelations, komunikację wewnętrzną i optymalizację procesów oraz wsparcie strategiczne w rozwoju firmy.
Dołącz do dyskusji: Grupa dotPR staje się agencją komunikacji zintegrowanej dotrelations