Double Design dla Autostrady Wielkopolskiej i Grupy PZU
Double Design kończy pierwszy etap prac nad nowym systemem identyfikacji wizualnej dla Autostrady Wielkopolskiej ...
... po tym, jak w lipcu tego roku wygrała przetarg na obsługę firmy w zakresie CI.
W przetargu startowały także firma Diagram oraz Brand Nature Access (DDB Warszawa). Jednocześnie ukazały się pierwsze numery dwóch nowych biuletynów wewnętrznych dla Grupy PZU, w których agencja odpowiedzialna jest za projekt graficzny.
Nowe CI Autostrady Wielkopolskiej wprowadzone zostało dla zharmonizowania wizerunku spółki oraz jej produktu, jakim jest odcinek autostrady A2 z Konina do Nowego Tomyśla i w przyszłości do Świecka. Zamierzeniem spółki jest, by część A2 przez nią budowaną wyraźnie odróżniano od pozostałego odcinka, który w przyszłości sięgnie do wschodniej granicy Polski. Stąd w szczególności promowana będzie nazwa Autostrada Wielkopolska - jako odcinek A2 od Konina do Świecka. Nowe CI nawiązuje jednocześnie do wypracowanych wcześniej cech marki, takich jak - dynamiczność, nowoczesność i wysoka jakość. Podkreślony jest także ekologiczny aspekt działalności Autostrady Wielkopolskiej. - Inspiracją dla stworzenia nowego logotypu spółki było połączenie informacyjnego znaku drogowego "Autostrada" z wizualizacją dwóch pasów ruchu i pasa zieleni pomiędzy nimi, przeciętych sylwetką wiaduktu - mówi Błażej Wojtkowiak, dyrektor kreatywny agencji.
Obecnie trwa etap wdrażania nowego CI. Podporządkowane mu będą wszystkie zewnętrzne nośniki promocyjne i informacyjne na terenie autostrady A2, kampanie reklamowe, jak i wszelkie druki wewnętrzne firmy.
Agencja Double Design, wyłoniona w drodze konkursu do opracowania CI Autostrady Wielkopolskiej, wywiązała się z zadania w sposób bardzo profesjonalny i z dużym zrozumieniem złożoności problematyki - mówi Zofia Kwiatkowska PR Manager Autostrady Wielkopolskiej SA - Znak graficzny, który już niedługo zacznie funkcjonować nie tylko w celach korporacyjnych ale także czysto marketingowych, na pewno wyróżnia się prostotą formy z jednoczesnym odniesieniem do specyfiki działalności firmy i produktu, który określa.
Pojawiły się także pierwsze numery "Świata PZU" i "Świata Agenta PZU", miesięcznych biuletynów skierowanych do pracowników Grupy PZU. Mają one charakter informacyjno - edukacyjno - integracyjny. Ich zadaniem jest efektywne wsparcie działań z zakresu wewnętrznego PR Grupy. Lekka, atrakcyjnie ilustrowana makieta stanowi przeciwwagę dla poważnej tematyki biuletynów. Agencja Double Design przygotowuje je przy współpracy z poznańską agencją Public Relations Wena.
Dołącz do dyskusji: Double Design dla Autostrady Wielkopolskiej i Grupy PZU