SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Douglas Pro” - nowa koncepcja sklepu premium marki Douglas

Sieć perfumerii Douglas otworzyła w Hamburgu pierwszy, pilotażowy sklep pod nazwą „Douglas Pro”. To nowy koncept sklepu premium, który ma podnieść poziom produktów tej marki na wyższy poziom, łącząc zagadnienia piękna i zdrowia.

Pilotażowa placówka została otwarta w dzielnicy Eppendorf w Hamburgu. Ma ona wpływać na postrzeganie wizerunku pozostałych sklepów całej sieci m.in. poprzez wykwalifikowany personel, nowy asortyment produktów oraz oryginalną ofertę usług.

Piękno nie tylko zewnętrzne, ale i wewnętrzne

Innowacyjna koncepcja, na której oparto nowy format sklepu oznacza piękno od wewnątrz i na zewnątrz. Klienci sklepu otrzymują w nim połączenie wysoce skutecznej pielęgnacji skóry i indywidualnych zabiegów kosmetycznych, a także dermatologiczne suplementy diety, które są dostępne w Douglas po raz pierwszy. Zgodnie ze strategią #FORWARDBEAUTY, to nowe podejście jest kontynuacją inwestycji Douglasa, aby rozwinąć swoje sklepy w tzw. punkty doświadczenia.

Piękno i zdrowie to tematy powiązane

Jak podaje Douglas, monitorowanie trendów wskazało na ogromną potrzebę wysoce skutecznej pielęgnacji skóry i holistycznej pielęgnacji urody. To ma zapewnić konsumentom właśnie Doulas Pro.

Firma poszerzając asortyment produktów do pielęgnacji po raz pierwszy zdecydowała się na wprowadzenie dermatologicznych suplementów diety, które mają wzmacniać działanie kremów i innych kosmetyków od wewnątrz.  Są dostępne w postaci tabletek, proszków lub napojów. Dzięki nim konsumenci spożywają kwas hialuronowy, kolagen i specjalne składniki odżywcze, które zapewniają jędrną skórę i mocniejsze włosy.

Oferta sklepu została wzbogacona także o gamę certyfikowanych ekologicznych i naturalnych produktów, które mają odtruwać, odżywiać i rewitalizować skórę. Wśród dostępnych w Douglas Pro marek specjalistycznych pojawiły się takie, jak La Mer, dermatologica i MBR, a także popularne marki kosmetyków laboratoryjnych, takie jak The Ordinary, Grown Alchemist i Dr. Perricone. Ofertę uzupełniają wybrane kosmetyki apteczne.

Wsparcie ekspertów dla każdego

Ponadto Douglas Pro przykłada jeszcze większą wagę do obsługi i porad ekspertów w sklepie, zatrudniając wykwalifikowanych specjalistów. Sklep oferuje także specjalny gabinet zabiegowy do ekskluzywnych zabiegów kosmetycznych i pielęgnacyjnych, a także analizy skóry przy użyciu najnowocześniejszych technologii.

Douglas Pro skierowany jest do klientów ceniących zadbany wygląd i podkreślających osobiste piękno. Innowacyjne systemy do pielęgnacji skóry różnych marek przeznaczone są zarówno dla masowego odbiorcy, jak i do fanów niszowych marek i nowości w zakresie pielęgnacji skóry. W ofercie sklepu znajdują się też produkty pielęgnacyjne dla skóry męskiej.

Wygląd nowo otwartego sklepu Douglas Pro w Hamburgu ma odzwierciedlać nowoczesną orientację nowej koncepcji piękna, dlatego łączy minimalistyczny design z elementami "hygge", które zapewniają przytulną atmosferę. Wykorzystano tu ciepłe naturalne materiały, takie jak morska sosna oraz mosiądz i miękki aksamit. Wystrój ma zapewniać klientom poczucie spokoju i dobrego samopoczucia, a wygląd sklepu koić wszystkie zmysły.

Koncepcja jest częścią nowej strategii Douglasa. Jej celem jest większy nacisk na segment premium. Autorem projektu sklepu Douglas Pro jest firma Schwitzke & Partner.

W sierpniu Douglas, który ma ok. 2500 sklepów i sklepów internetowych w 19 krajach europejskich zaprezentował nowe logo, które wprowadzono na całym świecie, również w Polsce. Wówczas zaprezentowano też nową strategię firmy , której celem jest przede wszystkim unowocześnienie marki i umocnienie pozycji rynkowej poprzez podniesienie standardów.

Dołącz do dyskusji: „Douglas Pro” - nowa koncepcja sklepu premium marki Douglas

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl