SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duże spadki wśród dwutygodników poradnikowych. „Pani Domu” w dół o 36 proc.

W październiku ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w październiku 2015 roku wyniosła 217 268 egz. i w porównaniu do października 2014 roku zmalała o 21,44 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 30,53 proc. do 183 712 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 97 157 egz., po stracie o 35,88 proc. - największej w rankingu.

Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 89 336 egz., po spadku o 24,61 proc.

Wirtualnemedia.pl

październik

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

301 405

217 268

217 268

379 700

276 546

276 546

Tina

287 453

183 712

183 712

373 190

264 455

264 455

Pani Domu

152 949

97 248

97 157

227 100

151 617

151 526

Naj

179 371

89 336

89 336

174 974

118 501

118 501

W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego również wszystkie dwutygodniki odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił „Naj” - było to 12,63 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

październik

wrzesień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

301 405

217 268

217 268

317 873

232 037

232 037

Tina

287 453

183 712

183 712

291 636

185 466

185 466

Pani Domu

152 949

97 248

97 157

158 040

98 578

98 487

Naj

179 371

89 336

89 336

179 942

102 254

102 254

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Duże spadki wśród dwutygodników poradnikowych. „Pani Domu” w dół o 36 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl