Duży spadek RMF FM, tracą też inne główne stacje radiowe
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od sierpnia do października 2013 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM w okresie od sierpnia do października 2013 roku wyniósł 23,7 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,9 pkt. proc. Tym samym jest to największy spadek w zestawieniu - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem w analizowanym okresie na poziomie 14,5 proc., po spadku o 0,7 pkt. proc.
Na trzeciej pozycji znalazła się Jedynka, której udział w rynku zmalał z 12,0 proc. do 11,1 proc. Oczko niżej uplasowała się Trójka notująca spadek z 7,9 proc. do 7,2 proc. Zaś piąta pozycja należała do Radia Maryja, które straciło 0,5 pkt. proc. (do 2,2 proc. udziału).
udział w czasie słuchania % |
sierpień 2008 : październik 2008 |
sierpień 2009 : październik 2009 |
sierpień 2010 : październik 2010 |
sierpień 2011 : październik 2011 |
sierpień 2012 : październik 2012 |
sierpień 2013 : październik 2013 |
RMF FM |
22,2% |
24,9% |
27,5% |
27,2% |
25,6% |
23,7% |
Radio ZET |
18,6% |
16,1% |
15,9% |
16,1% |
15,2% |
14,5% |
Jedynka |
12,7% |
12,5% |
12,4% |
11,1% |
12,0% |
11,1% |
Trójka |
6,4% |
6,8% |
7,3% |
8,2% |
7,9% |
7,2% |
Radio Maryja |
1,9% |
1,7% |
1,7% |
2,1% |
2,7% |
2,2% |
ESKA ROCK |
0,6% |
1,1% |
1,4% |
1,4% |
1,7% |
1,5% |
TOK FM |
1,2% |
1,0% |
1,4% |
1,2% |
1,1% |
1,0% |
RMF Classic |
0,3% |
0,5% |
0,6% |
0,6% |
0,8% |
1,0% |
CHILLI ZET |
- |
0,4% |
0,4% |
0,5% |
0,5% |
0,5% |
Czwórka |
0,3% |
0,2% |
0,2% |
0,4% |
0,5% |
0,5% |
Dwójka |
0,7% |
0,7% |
0,7% |
0,7% |
0,5% |
0,4% |
Radio PiN |
- |
0,2% |
0,2% |
0,1% |
0,2% |
0,1% |
Dołącz do dyskusji: Duży spadek RMF FM, tracą też inne główne stacje radiowe