SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dzień dobry TVN” lepsze od „Pytania na śniadanie”. Oba magazyny tracą widzów

W pierwszych miesiącach tego roku oba programy śniadaniowe nadawane w głównych stacjach zanotowały spadki oglądalności. Jednak mniej straciło „Dzień dobry TVN”, które minimalnie powiększyło przewagę nad „Pytaniem na śniadanie”.

Z danych Nielsen Audiencje Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 2 stycznia do 6 maja 2014 roku średnia widownia „Dzień dobry TVN”, nadawanego w dni powszednie o godz. 8.00 i w weekendy o 8.30, wyniosła 629 tys. osób. Przełożyło się to na 12,84 proc. udziału TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej magazyn stracił 60 tys. widzów. Wówczas śledziło go bowiem 689 tys. osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 14,29 proc. i 17,11 proc. udziału.

Konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” TVP2 w tym samym okresie miało średnio 419 tys. widzów przy udziale w rynku wynoszącym odpowiednio 9,63 proc. i 7,29 proc. Rok wcześniej program miał o 64 tys. widzów więcej - śledziło go 483 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 11,21 proc. i 9,23 proc. Magazyn ten oglądać można jednak od poniedziałku do soboty o 8.00, w niedziele nie jest nadawany.

Dni powszednie

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Dzień dobry TVN

02-01-2014 - 06-05-2014

629 319

12,84%

16,24%

02-01-2013 - 06-05-2013

688 997

14,29%

17,11%

Wirtualnemedia.pl

Pytanie na śniadanie

02-01-2014 - 06-05-2014

419 326

9,63%

7,29%

02-01-2013 - 06-05-2013

483 196

11,21%

9,23%


W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek „Dzień dobry TVN”, pokazany 2 lutego br., obejrzało 1,34 mln widzów. Natomiast ten drugi magazyn największą oglądalność osiągnął 3 maja br., gdy program śledziło 758 tys. osób. Należy pokreślić fakt, iż wszystkie topowe wydania obu programów pokazano w weekendy.

Dzień dobry TVN

Wszyscy 4+

Data

Godz.

AMR

SHR %

02-02-2014

08:30:06

1 337 962

16,41%

06-04-2014

08:30:06

1 225 236

15,06%

26-01-2014

08:30:06

1 211 969

14,24%

Wirtualnemedia.pl

Pytanie na śniadanie

Wszyscy 4+

Data

Godz.

AMR

SHR %

03-05-2014

08:00:19

758 414

10,34%

18-01-2014

07:59:51

754 504

12,48%

01-02-2014

08:00:04

720 238

12,83%

Dołącz do dyskusji: „Dzień dobry TVN” lepsze od „Pytania na śniadanie”. Oba magazyny tracą widzów

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kuba w
ddtvn program na licencji jak wszystko w tej badziewnej stacji zero własnej kreatywności plus rusin i pienkowska dwie niestrawne kreatury dziennikarstwa
0 0
odpowiedź
User
mary
Ja to się dziwie kto zatrudnia tych prowadzących. Oglądanie Pieńkowskiej z rana to jakiś koszmar, dzień już na pewno nie będzie udany.
0 0
odpowiedź
User
macek
J. Pieńkowska w przeciwieństwie do takiej Szulim ma klasę...
0 0
odpowiedź