'Dzień Dziecka' w Gazecie Wyborczej
Z okazji Dnia Dziecka Gazeta Wyborcza przygotowała wiele niespodzianek dla najmłodszych.
Wierszyki Jarosława Mikołajewskiego
28 maja ukaże się w sprzedaży książka „ZOO” z wierszykami Jarosława Mikołajewskiego, ilustrowane przez Elżbietę Wasiuczyńską. Cena „ZOO” wynosi 16,90 PLN. Patronem medialnym wydawnictwa jest miesięcznik „Dziecko”.
Kampania prowadzona jest w stacjach telewizyjnych TVP, TVN 24, TVN Style oraz Mini Mini, w internecie na portalu Gazeta.pl oraz autopromocyjnie w „Gazecie Wyborczej” oraz czasopismach Agory.
Kreacja autorstwa DDB, zakup mediów - Starlink.
„Gazeta Co Jest Grane Dla Dzieci”
Specjalne wydania „Gazety Co Jest Grane Dla Dzieci” ukażą się 29 maja. Kilku - kilkunasto stronicowe dodatki dołączone zostaną do „Gazety Wyborczej” w każdym
z lokalnych wydań. Dziennikarze „Gazety Wyborczej” polecać będą najpopularniejsze miejsca do zabawy, najlepsze księgarnie dla dzieci, przyjazne dzieciom restauracje. Doradzą na jaki spektakl warto wybrać się z dzieckiem. Na specjalnie przygotowanej przez dziennikarzy GW stronie „Gazeta Co Jest Grane zaprasza na Dzień Dziecka" przedstawimy spis imprez na Dzień Dziecka organizowanych w miastach. Nie zabraknie też konkursów, biletów i zaproszeń na imprezy i zabawy w mieście.
Kampania w stacjach radiowych: TOK FM, Złote Przeboje, Roxy FM, Eska oraz Radio Zet.
Tydzień Disney'a w Gazecie
Kolejnym przedsięwzięciem jest wspólny projekt „Gazety” i The Walt Disney Company - „Tydzień Disney’a w Gazecie Wyborczej”. 29 maja do całego nakładu „Gazety” zostanie dołączone 6 naklejek z kolekcji Panini „Piraci z Karaibów. Na krańcu świata", w środę będzie można kupić talię 55 kart brydżowych z postaciami Klubu Przyjaciół Myszki Miki (Myszką Miki, Kaczorem Donaldem, Minnie, Daisy, psem Pluto i Goofy'm). Cena kart z „Gazetą” 2,99 zł, czytelnik będzie miał dwie różne talie do wyboru. Kolejnego dnia, 31 maja, do całego nakładu „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony niepowtarzalny, przygotowany specjalnie dla „Gazety", plakat z kapitanem Jackiem Sparrowem, bohaterem filmu „Piraci z Karaibów". W piątkowym konkursie natomiast, czytelnicy „Gazety” będą mogli wygrać wycieczkę do Disneylandu pod Paryżem i wiele innych nagród. Atrakcją kończącą Tydzień Disneya w „Gazecie” jest płyta CD „High School Musical”. Na płycie, oprócz wybranych przebojów z filmu, znajdzie się też polska wersja piosenki Breaking Free pt. „Masz w sobie wiarę” oraz materiał interaktywny (m.in. szczegółowe opisy bohaterów filmu, teledysk do utworu „Masz w sobie wiarę" oraz specjalny program do nagrywania własnych piosenek i ich miksowania) . Cena płyty z Gazetą 5,99 zł.
Za kreację kampanii odpowiada DDB Warszawa, zakup i planowanie mediów Starlink.
Kampania jest prowadzona w stacjach telewizyjnych TVP, TVN, Polsat, kanałach dziecięcych oraz w stacjach radiowych TOK FM, Złote Przeboje, Roxy FM, Radio Zet, Eska. Autopromocyjnie w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach.
„Gazeta Wyborcza” spełnia marzenia chorych dzieci Z okazji Dnia Dziecka „Gazeta Wyborcza” przygotowuje specjalną akcję charytatywną.
1 czerwca „Gazeta” zostanie obłożona nietypową okładką-reklamą. Z dochodu z tej reklamy zostaną zrealizowane marzenia siedmiorga dzieci z Fundacji Mam Marzenie.
Pomoc finansowa trafi też do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej w Suwałkach.
Podobną akcję „Gazeta Wyborcza” zorganizowała rok temu. Wówczas spełniono marzenia pięciorga dzieci. Wsparcie finansowe przekazano również Zachodniopomorskiemu Hospicjum dla Dzieci.
Partnerem „Gazety” w akcji jest firma Toyota.
Dołącz do dyskusji: 'Dzień Dziecka' w Gazecie Wyborczej