SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

E.ON Polska oswaja prądożerców

Wystartowała kampania edukacyjna E.ON Polska poświęcona efektywnemu i świadomemu wykorzystywaniu energii elektrycznej w domu. Głównymi bohaterami są prądożercy – urządzenia codziennego użytku o dużym zapotrzebowaniu na prąd. Reklamy przekonują, że każde z nich można łatwo oswoić.
 

Nowa kampania E.ON skupia się w szczególności na prądożercach, czyli urządzeniach elektrycznych z dużym apetytem na prąd. Głównymi bohaterami są takie sprzęty jak: pralka, lodówka, piekarnik, konsola do gier i telewizor. Okazuje się, że można je w prosty sposób oswoić, stosując odpowiednie zasady ich użytkowania.

Tym razem działania E.ON skierowane są zarówno do dorosłych, jak i do dzieci. Pokazują, że oszczędzanie energii to ważny temat, w który mogą zaangażować się całe rodziny.  

– Od lat wspieramy naszych klientów i zachęcamy ich do zmniejszania swojego zużycia energii. Wiemy jednak, że wymaga to zaangażowania wszystkich domowników. Kampania „Oswoić prądożerców”, dzięki zabawnej, przyjaznej formie, przyciąga uwagę nawet najmłodszych i może stać się źródłem wspólnych rozmów o oszczędzaniu prądu. Dodatkowo dzielimy się praktycznymi wskazówkami, które pozwolą realnie zmniejszyć zużycie energii w domach. – mówi Małgorzata Nieciecka-Sosińska, managerka marketingu B2C w E.ON Polska.

Kampania pokazuje, że edukacja w zakresie efektywnego wykorzystywania energii elektrycznej w domu może być łatwa i przyjemna. E.ON stworzył interaktywne narzędzie – Kalkulator online Szkoda Prądu. Z jego pomocą dowiemy się, ile energii możemy zaoszczędzić, jeśli w codziennym życiu skorzystamy z kilku prostych porad.

Działania reklamowe potrwają do października. Obejmą nośniki OOH, w tym na siatkach wielkoformatowych i warszawskich autobusach, a także w prasie, na kanałach online oraz w mediach społecznościowych. Odsłonę marketingową kampanii, kreacje graficzne, landing page oraz Kalkulator online Szkoda Prądu opracowała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. Za działania digitalowe odpowiada agencja Sales & More. Od strony public relations akcję wspiera agencja MSL.

Dołącz do dyskusji: E.ON Polska oswaja prądożerców

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr Czarnowski
Od 22 lat e.on przekonuje mnie do mniejszego zużycia energii nieustannie wyłączając prad, czasem kilka razy dziennie, czasem kilka razy w tygodniu, w sumie tysiące nękających wyłączeń przez dwie dekady. Dla wszystkich lepiej by było gdyby e.on zamiast w reklamę i propagandę inwestował w sieć i zdobył się na szacunek dla klienta.
odpowiedź