EL2 dla Legii Warszawa
Agencję Marketingu Mobilnego EL2 organizuje konkurs dla klubu Legia Warszawa
Jakie są cele zawodowe Artura Boruca? Jakimi motywami kierował się Paweł Kaczorowski podpisując kontrakt z Legią? Na te i inne pytania, można głosować w nowym konkursie zorganizowanym przez Legię Warszawa i realizowanym przez Agencję Marketingu Mobilnego EL2. SMS-owa zabawa potrwa do 3 marca br.
Już teraz można wziąć udział w konkursie, polegającym na zadawaniu i głosowaniu na najciekawsze pytania, kierowane do zawodników i trenera Legii Warszawa. Aby wziąć udział w SMS-owej zabawie wystarczy odwiedzić stronę internetową - www.legia.pl, gdzie publikowane są pytania zadane reprezentantom klubu, a następnie wysłać SMS-a na numer 7216 o treści LEGIA, wraz z numerem wytypowanego, najciekawszego pytania.
Trzy pytania, które będą cieszyć się największą popularnością wśród internautów zostaną zadane podczas oficjalnej prezentacji zawodników, czyli imprezie rozpoczynającej cykliczne spotkania z zawodnikami przed każą rundą. Podczas tego wydarzenia będzie można zobaczyć oficjalny skład, którego powstaniu towarzyszyły liczne dyskusje i zainteresowanie kibiców. Oficjalna prezentacja zawodników odbędzie się 3 marca 2005 r., w warszawskim Multikinie przy ul. AL. K.E.N. 60. Początek spotkania zaplanowano na godzinę 20.
Do osób, które głosowały na zadane pytania, zostanie wysłane pytanie dotyczące historii klubu LEGIA. Spośród osób, które wysłały prawidłową odpowiedź, zostanie wyłonionych 3 zwycięzców. Osoby, które najszybciej udzielą odpowiedzi, otrzymają nagrody w postaci koszulek zawodników wraz z ich autografami.
"Konkurs powstał z myślą o wszystkich fanach naszego klubu, ale także o tych, dla których liczy się dobra zabawa i doza rywalizacji" - mówi Kornel Eljaszewicz, Kierownik Działu Sponsoringu i Promocji, Legia Warszawa. "Chcemy lepiej poznać wiernych kibiców Legii Warszawa i najgorliwszym z nich przekazać specjalne nagrody w postaci koszulek meczowych ze swą niewymierną wartością - podpisów sław polskiej piłki nożnej. Przede wszystkim jednak pragniemy wszystkim zainteresowanym przybliżyć sylwetki piłkarzy i dać możliwość dowiedzieć się o nich "czegoś" więcej. Forma konkursu, którą wybraliśmy pozwoli zrealizować ten cel, a dzięki Agencji Marketingu Mobilnego EL2, możemy być pewni, że konkurs będzie dopięty na ostatni guzik" - dodaje Kornel Eljaszewicz.
"Promocja klubu piłkarskiego to zupełnie nowa dziedzina wśród naszych dotychczasowych działań. Cieszymy się, że popularność naszej agencji stale rośnie i jesteśmy zapraszani do współpracy z nowymi podmiotami. Konkurs dla klubu piłkarskiego jest tego dobrym przykładem. Po raz kolejny oddaliśmy celny strzał w bramkę - z uśmiechem mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2.
Dołącz do dyskusji: EL2 dla Legii Warszawa