Mecze polskich piłkarzy i „M jak miłość” najdroższe w cenniku reklamowym TVP
W listopadowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najwyższe ceny za spoty obowiązują przy transmisjach z eliminacyjnych meczy polskich piłkarzy do Euro 2020 w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość” w TVP2.
30-sekundowy spot reklamowy przy piłkarskim spotkaniu Polaków z Izraelem (16 listopada br.) oraz meczu Polska - Słowenia (19 listopada br.) w ramach eliminacji do Euro 2020 w TVP1 wyceniono na 161,7 tys. zł netto (cena bez rabatów). Spotkania będą transmitowane w TVP1 i TVP Sport, a biuro reklamy TVP prowadzi przy nich tzw. sprzedaż łączoną.
W TVP2 najdroższy spot kosztuje 117,9 tys. zł i jest emitowany przy serialu „M jak miłość”. Na 86,1 tys. zł wyceniono reklamy przy pokazywanym w poniedziałkowy wieczór serialu „O mnie się nie martw”, a na 81 tys. zł reklamy przy „Barwach szczęścia”.
73,6 tys. zł kosztuje spot przy serialu „Echo serca”, zaś ten przy „Na dobre i na złe” - 69,8 tys. zł. O 5,4 tys. zł mniej zapłacą marketerzy zainteresowani reklamą przy produkcji „Na sygnale” (64,4 tys. zł).
Stawka dla spotu przy show „The Voice of Poland” wynosi 45,1 tys. zł. Nieco mniej zapłacą reklamodawcy za spot przy piątkowym programie „Czar par” - 39,4 tys. zł. 21,4 tys. zł kosztuje reklama przy „The Wall Wygraj Marzenia”.
Wśród najdroższych reklamowo pozycji w TVP1 są pogoda i „Wiadomości”. Najdroższa reklama przy prognozie pogody kosztuje 87,7 tys. zł i dotyczy wydania niedzielnego. W dni powszedniej jest taniej - maksymalna stawka wynosi 66,7 tys. zł.
Na 72,1 tys. zł wyceniono najdroższy spot przy „Wiadomościach” w dni robocze. Przy emisji w niedzielny wieczór przy tym serwisie nie ma bezpośrednio bloku reklamowego.
Za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 40,6 tys. zł od poniedziałku do piątku i 27,4 tys zł w niedziele. Wśród Jedynkowych seriali najdroższa reklamowo produkcja to „Wojenne dziewczyny” emitowana w niedziele - maksymalna cena wynosi 69,5 tys. zł. Za spot przy „Ojcu Mateuszu” trzeba zapłacić 54,2 tys. zł, przy „Komisarzu Alexie” - 47,3 tys. zł a przy „Dziewczynach ze Lwowa” - 34,3 tys. zł.
Spot przy niedzielnym programie „Rolnik szuka żony” kosztuje 58 tys. zł,, a przy czwartkowej „Sprawie dla reportera” - 53,2 tys. zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
22 listopada rozpoczynają się transmisje z zawodów w skokach narciarskich - pierwszy będzie turniej w Wiśle. Reklamę przy tej transmisji wyceniono na 47,3 tys. zł.
6 i 27 listopada br. TVP1 pokaże mecze Ligi Mistrzów – zainteresowani pokazaniem się przy tych transmisjach reklamodawcy muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 62,1 tys. zł. Z kolei 30 listopada o g. 19 transmitowane będzie losowanie grup Euro 2020 - wtedy spot kosztuje 67,3 tys. zł.
Telewizja Polska jako pierwszy z głównych nadawców telewizyjnych ogłosił swój cennik reklamowy na listopad br.
W ub.r. Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów o 24 proc. do 2,2 mld zł, głównie dzięki 359 mln zł więcej z abonamentu rtv. Przychody nadawcy z emisji reklam zwiększyły się o 12,9 proc. do 971,4 mln zł, a ze sponsoringu o 23,3 proc. do 120,46 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Mecze polskich piłkarzy i „M jak miłość” najdroższe w cenniku reklamowym TVP