Energooszczędna kampania wysokich lotów
Wrocławska agencja reklamowa ARRS Effectica wygrała przetarg na kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie na rynek nowego produktu firmy Urzędowski - okna Galux.
Celem kampanii jest budowa wizerunku okien Galux, w których po raz pierwszy zastosowano rewolucyjny, pogrubiony profil 88 mm. Dzięki temu profilowi możliwe było zastosowanie pakietu trójszybowego, zapewniającego niespotykaną na rynku okien oszczędność energii. Kampania przygotowana przez ARRS Effectica przebiega pod hasłem: "Energooszczędność ponadkonkurencyjna".
Kampania obejmuje największe ogólnopolskie czasopisma branżowe: Weranda, Stylowy Dom, Murator, Architektura Murator, Dom i Wnętrze, Ładny Dom, Gazeta Wyborcza Dom oraz Prestige House.
Dołącz do dyskusji: Energooszczędna kampania wysokich lotów