SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eniro inwestuje w internet i reklamę

Eniro Polska jeszcze w tym roku wyda kilkanaście milionów złotych na działania promocyjne. Firma będzie także inwestować w rozwój obecnych i nowych marek, w tym z segmentu B2B.

- Cała grupa Eniro uczestniczy w procesie transformacji w związku z tym będziemy jeszcze bardziej aktywni zarówno pod kątem rozwoju naszych marek jak i aktywności reklamowych. Planujemy przeznaczyć na to odpowiednio kilka i kilkanaście milionów złotych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Wypychowicz, członek zarządu i dyrektor marketingu Eniro. Do końca tego roku zostanie zrealizowanych jeszcze kilka kampanii, które będą wspierały obecne i nowe produkty oraz usługi.

Przychody spółki w Polsce w 2008 roku wyniosły ponad 173 mln zł, a wartość EBITDA - ponad 41 mln zł.

Nowa strategia firmy zakłada przede wszystkim rozwój oferty reklamowej i polityki sprzedażowej w ramach produktu Panorama Firm. - Dodatkowo planujemy i już wdrażamy nowe produkty internetowe w segmencie B2C (planero.pl) i B2B (budownictwo.pl), rozwijamy naszą bazę danych - wymienia Magdalena Wypychowicz. - Realizując naszą nową strategię, planujemy ekspansję na nowe obszary, inne niż YP a tym samym dotarcie do nowych być może młodszych grup docelowych, a także do segmentu B2B - dodaje. Pierwszy krokiem ku temu było uruchomienie serwisu Planero.pl, który pozwala planować czas, a jego grupę docelową stanowią osoby w wieku 16-35 lat, mieszkańcy dużych miast.

A jak na segment yellow pages wpływa kryzys gospodarczy? - Obserwujemy znaczne spowolnienie rynku reklamy, ale na razie za wcześnie przesądzać, czy będzie to miało jakikolwiek wpływ na przyszłość sektora YP - twierdzi Wypychowicz. - Na świecie rozwija się on bardzo dynamicznie, w Polsce na trochę niższym poziomie, ale nasz rynek ma niezwykły potencjał rozwoju, szczególnie widać to w Internecie - mówi. Dodaje, że wzrost przychodów widoczny jest zarówno w produktach drukowanych jak i w internetowych. -Myślę, że kilka lat zajmie nim przychody on-line zrównoważą te pochodzące z produktów drukowanych - uważa.

  • Więcej informacji:
  • Eniro

Dołącz do dyskusji: Eniro inwestuje w internet i reklamę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl