Era sponsorem klubu piłkarskiego Wisła Kraków
PTC nie ujawnia warunków finansowych współpracy
Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., operator sieci Era, podjęła decyzję o sponsorowaniu klubu piłkarskiego Wisła Kraków. W ubiegłym sezonie klub zdobył tytuł Mistrza Polski i zajął wysoką pozycję w Pucharze UEFA, pokonując między innymi tak znane zespoły europejskie, jak FC Schalke 04 Gelsenkirchen i AC Parma.
Era, posiadająca wieloletnie doświadczenie w sponsorowaniu wydarzeń sportowych, zdecydowała się na wspieranie klubu ze względu na jego potencjał i szanse sukcesu w kolejnych Mistrzostwach Polski, jak również udział w rozgrywkach Pucharu UEFA i Ligi Mistrzów (Champion's League).
Zaangażowanie finansowe Ery - Strategicznego Sponsora Klubu - będzie zależało od wyników sportowych osiąganych przez drużynę piłkarską. Tak skonstruowana partnerska umowa wyznacza nowatorskie podejście do sponsoringu sportu w Polsce. Od wyników sportowych zależeć też będzie ewentualne przedłużenie umowy na następny sezon.
Wisła Kraków gwarantowała, jak dotychczas, olbrzymie zainteresowanie miłośników piłki nożnej. Polska Telefonia Cyfrowa, która jest liderem rynku telefonii komórkowej w Polsce z liczbą ponad 5,6 miliona abonentów, angażuje się w sponsorowanie popularnych i dynamicznych dyscyplin sportowych. Była, m.in., sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski podczas eliminacji do Mistrzostw Świata. Wykreowała również Windurfing Era Cup - imprezę wpisaną w międzynarodowy kalendarz najważniejszych na świecie zawodów windsurfingowych.
W ramach umowy sponsorskiej piłkarze klubu występować będą w specjalnie zaprojektowanych strojach. Projekty koszulek zawodników Wisły Kraków z logo sieci Era zostały przedstawione do zatwierdzenia przez UEFA.
PTC nie ujawnia warunków finansowych współpracy.
Dołącz do dyskusji: Era sponsorem klubu piłkarskiego Wisła Kraków