Extranetowa Platforma Philips
Philips uruchomił extranetową platformę wymiany informacji z partnerami B2B
Platforma Philips to idealne narzędzie pozwalające na sprawną komunikację i zarządzanie informacją dotyczącą produktów RTV firmy Philips, które stanowią tzw. "First Choice for Marketing Communication". Przeznaczona jest zarówno dla pracowników agencji reklamowych, działów marketingu i działów sprzedaży, organizujących akcje marketingowe z wykorzystaniem różnego rodzaju nagród i upominków, jak i wszystkich partnerów biznesowych firmy Philips dokonujących zakupów produktów RTV na własne potrzeby.
Platforma umożliwia dostęp do aktualnej oferty Philips oraz informacji o obowiązujących w danym momencie promocjach i wprowadzanych nowościach. Główną zaletą platformy jest możliwość samodzielnego wyboru produktu, w zależności od jego przeznaczenia i indywidualnych wymagań klienta. Dzięki podaniu informacji takich jak np.: dokładny profil grupy docelowej, cel i termin prowadzonej akcji marketingowej, posiadany budżet, zainteresowany otrzymuje dostosowaną do swoich potrzeb ofertę, uwzględniającą dotychczasową współpracę i przyznane rabaty cenowe. Użytkownik platformy może ponadto: skorzystać z propozycji produktów w ramach różnych pułapów cenowych, sprawdzić relacje cen z cennika B2B do wartości produktu postrzeganej na rynku przez konsumenta i cen hurtowych, wykorzystać do celów prezentacji i wstępnych kreacji umieszczone przy każdym produkcie zdjęcia hi-res.
"Uruchomienie platformy jest odpowiedzią na potrzeby naszych partnerów handlowych, związane m.in. z rosnącą popularnością promocji konsumenckich, konkursów, loterii oraz programów lojalnościowych, które zajmują obecnie ważne miejsce w strategii marketingowej firm. Coraz bardziej pożądane stają się nagrody i upominki w postaci wysokiej jakości produktów najnowszej generacji, z niezawodnym serwisem i konkurencyjną ceną, które można znaleźć w naszej ofercie. Dodatkowy kanał komunikacji, jakim jest Platforma, z pewnością usprawni wymianę informacji z naszymi partnerami, zapewniając szybką reakcję na ich precyzyjnie zdefiniowane potrzeby, w formie indywidualnej oferty uwzględniającej historię wcześniejszych kontaktów" - powiedziała Agnieszka Rezner, Sales Manager Business to Business w firmie Philips.
Aktualnie Platforma Philips obejmuje wszystkie kategorie produktów RTV i funkcjonuje w polskiej wersji językowej. W przyszłości zostanie uzupełniona o ofertę AGD i będzie dostępna w węgierskiej, czeskiej i słowackiej wersji językowej, dla partnerów B2B w tych krajach. W ramach działań komunikujących uruchomienie Platformy, Philips przeprowadził oryginalny mailing oraz szkolenie skierowane do swoich obecnych i potencjalnych partnerów biznesowych.
Za opracowane koncepcji, kreację oraz działania zawiązane z uruchomieniem i promocją Platformy odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing Poland.
Platforma funkcjonuje pod adresem: http://www.p-p.com.pl, po wejściu na stronę osoby zainteresowane korzystaniem z Platformy mogą wypełnić formularz rejestracyjny i otrzymać indywidualne konto.
Dołącz do dyskusji: Extranetowa Platforma Philips