Fabryka Komunikacji Społecznej i Mastermind Media chcą pracować dla UOKiK-u
Fabryka Komunikacji Społecznej i Mastermind Media złożyły oferty w odpowiedzi na wznowiony przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przetarg na przeprowadzenie społecznej kampanii dotyczącej pozasądowego rozwiązywania sporów.
UOKiK pierwotnie ogłosił przetarg na przygotowanie i realizację miesięcznej, społecznej kampanii na temat polubownego rozwiązywania sporów wiosną br. Oferty w nim złożyły Projekt PR i Fabryka Komunikacji Społecznej. I mimo że zaproponowane przez nie ceny mieściły się w przeznaczonym na kampanię 400 tys. zł budżecie, odrzucono je z powodu niezgodności z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W konsekwencji na początku maja przetarg unieważniono.
UOKiK wznowił go w pierwszej połowie lipca. Oferty tym razem złożyły ponownie Fabryka Komunikacja Społecznej oraz Mastermind Media. Obie agencje zaproponowały kwoty w wysokości 400 tys. zł. UOKiK nie podaje, kiedy dokona wyboru zwycięskiej firmy.
Zaplanowana przez Urząd kampania będzie prowadzona pod hasłem „Polub polubowne” i ma obejmować emisję czterech wersji spotów 30-sek. w internecie (media społecznościowe, serwisy VoD) oraz na ekranach LCD w środkach komunikacji miejskiej. UOKiK chce przy tych działaniach współpracować z blogerami lub vlogerami. Grupą docelową zaplanowanej kampanii mają być osoby składające reklamacje - ludzie w wieku 25-54 lat, z wykształceniem minimum średnim, z miast, przeciętnie zarabiający i dobrze oceniający swoją sytuację materialną, aktywnie korzystający z internetu.
Celem kampanii „Polub polubowne!” będzie budowanie świadomości pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz zachęcenie konsumentów do wejścia na stronę.polubowne.uokik.gov.pl i zapoznanie się z tym sposobem rozwiązania sporu na linii konsument-przedsiębiorca.
Dołącz do dyskusji: Fabryka Komunikacji Społecznej i Mastermind Media chcą pracować dla UOKiK-u