Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się promocją Europejskiego Tygodnia Sportu
Agencja Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Ministerstwa Sportu i Turystyki na realizację koncepcji informacyjno-promocyjnej Europejskiego Tygodnia Sportu. Pokonała w nim trzy inne firmy, a dla resortu będzie pracować do końca br.
Fabryka Komunikacji Społecznej odpowiada za zaprojektowanie i wdrożenie serwisu internetowego poświęconego wydarzeniom organizowanym w Polsce w ramach Europejskiego Tygodnia Sportu, który odbywać się będzie od 10 do 24 września br.
Dodatkowo agencja przygotuje promocyjny film, który ma trwać od 3 do 4 minut. Spot ma być utrzymany w klimacie lekkim i radosnym, pokazywać uśmiechniętych ludzi i prezentować wydarzenia organizowane w ramach imprezy. Spot w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej) będzie emitowany w internecie. Agencja dla resortu sportu przygotuje również spersonalizowany kalendarz książkowy na 2017 rok nawiązujący do wydarzenia.
W przetargu Ministerstwa Sportu oprócz Fabryki Komunikacji Społecznej, brały też udział firmy MCP Publica, AppToYou i Hi Grupa.
Oferta Fabryki Komunikacji Społecznej wyceniona została 86,1 tys. zł brutto.
Dołącz do dyskusji: Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się promocją Europejskiego Tygodnia Sportu