SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook będzie transmitował mecze Ligi Mistrzów w Ameryce Łacińskiej

Facebook podpisał umowę z UEFA przewidującą nadawanie w serwisie transmisji ze spotkań Ligi Mistrzów przez kolejne trzy lata. Wartości transakcji nie ujawniono, relacje będą dostępne jedynie dla użytkowników w Ameryce Łacińskiej.

Kilka dni temu Facebook zawarł z hiszpańską ligą futbolową umowę, w ramach której pokaże swoim użytkownikom na subkontynencie indyjskim najbliższe trzy sezony rozgrywek La Liga.

Teraz UEFA poinformowała, że Facebook podpisał także kontrakt, w ramach którego będzie transmitował dla swoich użytkowników w Ameryce Łacińskiej mecze Ligi Mistrzów. Umowa obejmuje 3 sezony w latach 2018 – 2021, w każdym z nich będą transmitowane na żywo 32 spotkania, w tym finał sezonu oraz mecz o Superpuchar UEFA.

Kwoty transakcji nie podano, użytkownicy Facebooka będą mogli oglądać mecze za pośrednictwem kanału prowadzonego przez UEFA w tym serwisie. Oprócz samych rozgrywek na Facebooku mają się też pojawić specjalne materiały związane z aktualnym sezonem ligi.

Facebook coraz szerzej inwestuje w pokazywanie w serwisie rozgrywek sportowych. Oprócz umów zawartych obecnie z UEFA i La Liga w lipcu br. za 200 mln funtów kupił prawa do transmisji Premier League w Azji Południowo-Wschodniej, wcześniej podpisał też kontrakt na transmisje 25 meczów ligi baseballowej MLB, a w ub.r. nadawał bezpośrednie relacje z niektórych spotkań amerykańskiej ligi piłkarskiej Major League Soccer (MLS).

W II kwartale 2018 roku Facebook zanotował przychód w wysokości ponad 13 miliardów dolarów, a zysk netto wzrósł do 5,1 miliarda dolarów.

Dołącz do dyskusji: Facebook będzie transmitował mecze Ligi Mistrzów w Ameryce Łacińskiej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
USB
Zaczyna się. UEFA przyssała się do jeszcze większego żywiciela. A Facebook ze zdziwieniem zauważy za kilka lat, że w ogóle tych transmisji nie potrzebował. Tylko że będzie już za późno.
0 0
odpowiedź