„Fakt” wprowadza dodatek o finansach
Do dzisiejszego wydania dziennika „Fakt” (Axel Springer Polska) dołączono pierwszy numer nowego dodatku „Fakt Pieniądze”, poświęconego gospodarce i finansom. Będzie się on ukazywać razem z gazetą co dwa tygodnie w środy.
Dodatek stanowi odrębny grzbiet i będzie liczyć zależnie od numeru od 8 do 12 stron wydrukowanych na papierze gazetowym. We wkładce znaleźć można omówienie produktów finansowych kierowanych do klientów indywidualnych (m.in. kont osobistych, kredytów, kart płatniczych) oraz sekcję dla małych i średnich firm, w której są m.in. porady dotyczące podatków, prawa pracy, ubezpieczeń, instrumentów finansowych, a także przykłady małych przedsiębiorstw, które odniosły rynkowy sukces. Stałą rubryką w „Fakcie Pieniądze” jest temat wydania (traktuje o ostatnim ważnym wydarzeniu w gospodarce) oraz wywiad numeru, czyli rozmowa z ważną postacią świata gospodarki i finansów o bieżących wydarzeniach ekonomicznych.
„Fakt Pieniądze” formą graficzną odbiega od grzbietu głównego gazety. Jego layout nawiązuje układem do dzienników specjalizujących się w tematyce gospodarczej, a całość dodatku napisana jest językiem przystępnym dla przeciętnego czytelnika Faktu”.
Cena „Faktu” z dodatkiem nie zmieniła się i wynosi 1,40 zł. Szefem wkładki jest Robert Feluś, zastępca redaktora naczelnego „Faktu”, a za jej przygotowanie odpowiadają dziennikarze z różnych działów gazety.
Wydanie „Faktu” z dodatkiem promuje kampania wizerunkowa w telewizji (TVN 24, Polsat News, TVP Info), radiu (Radio PiN, Tok FM, Trójka), internecie i tytułach prasowych wydawcy. Kreację kampanii przygotowała agencja Bombadil, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Faktu” w 2009 roku wyniosła 466 533 egz.
Dołącz do dyskusji: „Fakt” wprowadza dodatek o finansach