Familijny magazyn katolicki już na rynku
Na rynku ukazał się pierwszy numer miesięcznika "Magazyn Familia", pierwszego w Polsce pisma katolickiego o tematyce rodzinnej. Wydawcą magazynu jest katolickie wydawnictwo Edycja Świętego Pawła.
Pismo czerpie z doświadczenia znanego na całym świecie włoskiego tygodnika "Famiglia Cristiana", który był inspiracją do stworzenia czasopisma o współczesnej polskiej rodzinie.
Misją "Magazynu Familia" jest szeroko pojęta ewangelizacja i kształtowanie chrześcijańskiego światopoglądu poprzez odpowiednio dobraną treść i formę. Cele, jakie stawia przed sobą, to przede wszystkim tworzenie, umacnianie i odnawianie relacji rodzinnych.
Zasadniczą zawartość miesięcznika stanowią artykuły poświęcone życiu rodzinnemu i wychowaniu, a także promujące wartości ogólnoludzkie. "Magazyn Familia" opisuje sytuacje i problemy, z jakimi spotykają się współcześni Polacy, i podpowiada propozycje rozwiązań prowadzących do budowania jedności rodzinnej.
Pismo skierowane jest do rodzin w wieku od 25 do 45 lat, mających jedno dziecko lub więcej, o ustabilizowanej sytuacji zawodowo-ekonomicznej i rodzinnej, z wykształceniem średnim lub wyższym, żyjących w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców.
Redaktorem naczelnym miesięcznika jest brat Zbigniew Gawron, członek Towarzystwa Świętego Pawła (zgromadzenie zakonne będące właścicielem Edycji Świętego Pawła), wcześniej dyrektor wydawniczy tego wydawnictwa. Jego zastępcą jest ks. Mariusz Krawiec - dziennikarz i publicysta. Zespół pisma tworzą doświadczeni dziennikarze, współpracujący także z innymi mediami oraz specjaliści z różnych dziedzin.
"Magazyn Familia" można kupić w punktach Ruch-u, Kolportera, EMPiK-ach i parafiach. Nakład pierwszych numerów wynosi 100.000 egz., objętość - 96 stron, a cena - 5,90 zł.
Wprowadzeniu pisma na rynek towarzyszy kampania reklamowa, która wspierać będzie trzy pierwsze numery. Obejmuje ona telewizję (TVP 1, TVP 2), Radio Plus, prasę ("Fakt", "Super Express"), outdoor (publiproxy w punktach sprzedaży prasy) oraz plakaty w księgarniach. Równolegle są prowadzone działania PR-owe. Za całość aktywności dotyczących promocji i reklamy odpowiada firma AiM Media.
Dołącz do dyskusji: Familijny magazyn katolicki już na rynku