SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fashion House Group z nową identyfikacją wizualną od PRS

Fashion House Group (FHG), deweloper i zarządca centrów typu outlet w Europie Środkowej i Wschodniej oraz Rosji, zmienił swój wizerunek. Projekt nowego logotypu oraz systemu identyfikacji wizualnej wykonała agencja PRS.

Poprzez wprowadzenie nowego wizerunku FHG miało na celu podkreślenie zmian zachodzących w firmie, które wymagały oddzielenia działalności operacyjnej od działań centrów typu outlet, funkcjonujących jako Fashion House Outlet Centre.

Nowe logo powstało na bazie elementów wchodzących w skład logo Fashion House Outlet Centre. Ma ono obrazować pojęcia kojarzące się z firmą (przestrzeń, budynki, architektura) i jednocześnie zachowywać spójność z dotychczasową komunikacją.

Agencja PRS opracowała także layouty materiałów korporacyjnych FHG.

Dołącz do dyskusji: Fashion House Group z nową identyfikacją wizualną od PRS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl