„Firma” Romana Młodkowskiego wraca w nowej formule
Na antenę TVN CNBC Biznes wraca magazyn „Firma” Romana Młodkowskiego. Program zmieni jednak swoją formułę i tytuł. – „Firma 2.0 Pierwsze miliony” będzie miała formę bardziej inspiracji niż instruktażu, jak poprzednia seria – tłumaczy Młodkowski.
- W nowej edycji nie będziemy prezentować luźnych pomysłów na biznes tłumacząc jak zamienić je w spójny koncept, tak jak w poprzedniej edycji. W „Firmie 2.0” pokażemy ludzi , którzy udowodnili, że potrafią prowadzić własny interes, robią to od co najmniej roku i mają zyski, albo chociaż przychody przekraczające milion zł – mówi w rozmowie w Wirtualnemedia.pl Roman Młodkowski, szef TVN CNBC Biznes – Dodatkowym warunkiem jest, aby pokazywane przez nas firmy powstały najwcześniej w drugiej połowie lat 90., czyli już w normalnie funkcjonującej gospodarce rynkowej - dodaje Młodkowski.
W trwającym dwadzieścia kilka minut programie znajdzie się kilka materiałów o różnych przedsiębiorstwach z wypowiedziami ich właścicieli. - Każdy z nich będzie takim studium przypadku. Skoncentrujemy się na pokazaniu modelu biznesowego konkretnej firmy, na powiedzeniu ile on kosztuje i jakie zyski przynosi – mówi Młodkowski.
„Firma 2.0 Pierwsze miliony” nadawana będzie na antenie TVN CNBC Biznes od 8 marca br. w poniedziałki o godz. 13.30 (powt. tego samego dnia o 20.30, powt. też w weekendy) Na razie nie przewidziano emisji programu w stacji TVN 24, która od 2003 roku nadawała poprzednią edycję magazynu, potem „Firma” trafiła też do ramówek TVN i TVN CNBC Biznes. Magazyn znikł z anteny w 2009 roku.
TVN CNBC Biznes pracuje też nad zmianami w paśmie „Biznes Lunch”, nadawanym w dni powszednie od 12.30 do 13.30 i od 14.00 do 15.00. - Chcemy, by stało się ono bardziej praktyczne, przydatne dla ludzi zarządzających małymi i średnimi firmami, a nie było rozbudowanym blokiem publicystycznym tak jak obecnie – mówi Młodkowski. Na razie nie precyzuje jednak, kiedy te zmiany wejdą w życie.
Dołącz do dyskusji: „Firma” Romana Młodkowskiego wraca w nowej formule
Rada etyki mediów powinna zająć się tym tematem i sprawdzić ile w telewizyjnych programach faktycznie jest reklamy, a ile tylko reklamy w przerwach miedzy reklamowanymi usługami i firmami. TVN chyba wiedzie prym wśród stacji telewizyjnych w tym jak w programie o tematyce otwartej skutecznie uplasować tzw "Kilka słów o sukcesie Jana Kowalskiego" Niech ujawnią ile Jan Kowalski zapłacił za te kilka słów, które mógł wypowiedzieć na antenie.