„Przeżywaj po swojemu” w reklamach Fortuny (wideo)
Firma Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Przeżywaj po swojemu”. Przygotowała ją wspólnie z firmami marketingowymi Ażtunagle i Watchout Studio.
Reklamy z kampanii mają podkreślać, że każdy kibic na swój sposób przeżywa emocje sportowe. - Nie mam wątpliwości, że to co naprawdę łączy wszystkich, którzy w mniejszym lub większym stopniu interesują się sportem to emocje, jakie zapewnia rywalizacja na stadionach, skoczniach narciarskich czy w klatkach MMA - komentuje Leszek Haba, dyrektor marketingu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.
- Zależy nam, by Fortuna kojarzyła się właśnie z prawdziwymi sportowymi emocjami, które każdy ma prawo przeżywać w swoim własnym stylu. Chcemy towarzyszyć w sportowej pasji zarówno ekspertom zaangażowanym w śledzenie wielu rozgrywek równocześnie, jak również okazjonalnym kibicom, zainteresowanym wyłącznie wybranymi wydarzeniami - dodaje.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. największe kanały) oraz internet (m.in. serwisy informacyjne i Facebook).
Za koncepcje kreatywną kampanii odpowiada agencja Ażtunagle. Spoty w reżyserii Kuby Michalczuka wyprodukowało Watchout Studio.
W ub.r. Fortuna osiągnęła wzrost przychodów o 21,5 proc. do 2,1 mld zł oraz zysku netto z 57,85 do 74,5 mln zł zysku netto. Wskutek epidemii koronawirusa prognozuje, że w br. przychody zmaleją o 37 proc. Wiosną br. w związku z epidemią spółka zawiesiła działania marketingowe, zdecydowała o zamknięciu 56 nierentownych punktów sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: „Przeżywaj po swojemu” w reklamach Fortuny (wideo)