Garden of Words otwiera 'kobiecy' dział consultingowo-szkoleniowy
Agencja Garden of Words uruchamia dział consultingowo-szkoleniowy specjalizujący się w marketingu kobiecym. Nową strukturą kieruje Katarzyna Pawlikowska.
Agencja Garden of Words uzasadnia uruchomienie działu consultingowo-szkoleniowego specjalizującego się w marketingu kobiecym tym, że ten obszar komunikacji jest na polskim rynku stosunkowo mało znany. - Tymczasem kobiety i mężczyźni postrzegają świat inaczej, inaczej kupują i są otwarte na inne strategie marketingowe - uzasadnia Katarzyna Pawlikowska, współwłaścicielka firmy koordynująca ten projekt. - Dotychczas w marketingu dominowały działania zbieżne z męskim widzeniem rzeczywistości, pora uzupełnić je o przekaz odpowiadający kobiecemu punktowi widzenia - dodaje.
Wcześniej Garden of Words zrealizowała kilka projektów z zakresu marketingu kobiecego, natomiast w ramach uruchamianego właśnie działu oferuje przeprowadzanie audytów komunikacyjnych i analiz, opracowywanie strategii i rekomendacji oraz przygotowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji marketingowej - również bezpośredniej - skierowanej do kobiet. W dziale będą pracować Adela Kobelska i Aleksandra Soboń.
Dołącz do dyskusji: Garden of Words otwiera 'kobiecy' dział consultingowo-szkoleniowy