Garnier: Na ratunek już w 5 godzin
Najnowsza kampania reklamowa polskiego oddziału agencji reklamowejPublicis promuje produkty Garnier Czysta Skóra.
Dzięki połączeniu naturalnych składników i innowacyjnej formułynowe produkty Garnier Czysta Skóra zapewniają głębokie oczyszczanieskóry twarzy i gwarantują nieskazitelną cerę już 5 godzin popierwszym zastosowaniu - taki jest główny przekaz kolejnej kampaniireklamowej autorstwa agencji reklamowej Publicis, przygotowanej dlafirmy Garnier.
Kampania reklamowa promująca produkty Garnier Czysta Skóra jestrealizowana w prasie pod hasłem "Na ratunek już w 5h". Utrzymane wmłodzieżowym klimacie layouty prasowe preparatu SOS na pryszczemożna zobaczyć w takich tytułach jak: Twist, Avanti, BravoGirl.
Natomiast reklama prasowa Czysta Skóra płatki oczyszczającepojawi się na łamach Cosmopolitan, Joy, Naj, Dziewczyna iBravo.
Kampanię płatków oczyszczających Garnier wesprą dwa telewizyjnespoty reklamowe, 30 - sekundowy, emitowany na antenie: TVN, Polsat,TVP, oraz 15 - sekundowy film reklamowy emitowany w młodzieżowychstacjach muzycznych MTV i VIVA.
"Kampanię kierujemy do młodych i bardzo wymagającychkonsumentów, którzy tak jak nasze bohaterki chcą pokazać się z jaknajlepszej strony. Dlatego promując nowe produkty z gamy GarnierCzysta Skóra położyliśmy wyraźny akcent na szybkość ich działania -zaledwie 5 godzin od użycia produktu - i niezawodność terapiioczyszczającej" - powiedziała Agnieszka Wichracka, Group AccountDirector Publicis.
Media zaplanował ZenithOptimedia Group.
Kampania - SOS na pryszcze
Klient: L'Oreal Polska:
Przedstawiciel klienta:
Dorota Kozłowicz - Group Product Manager Garnier
Mateusz Gordon - Product Manager Garnier
Agencja: Publicis
Client Service:
Agnieszka Wichracka - Group Account Director
Sylwia Wilska - Account Executive
Produkcja TV:
Monika Derda - Produkcja TV
Kreacja:
Bartek Mularczyk - Art Director
Julia Wójcik - Copywriter
Irena Jagielak - Copywriter
Początek kampanii: 05.11.2007
Dołącz do dyskusji: Garnier: Na ratunek już w 5 godzin