SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gazeta.pl odświeżyła logo, dalej stawia na kropki (wideo)

Portal Gazeta.pl (należący do Agory) wprowadził zmienioną wersję swojego logotypu. Jego niezmiennym elementem, oprócz nazwy serwisu, pozostaje kompozycja dziewięciu kropek.

<!-- 1.3821s -->

Nowa wersja logotypu Gazeta.pl ma układ taki sam jak poprzednia: obok nazwy portalu znajduje się kompozycja dziewięciu kropek. Przy czym obecnie kropki są czerwone, a nie różowe, nie imitują już kulek i inaczej są rozłożone większe i mniejsze z nich. Z kolei nazwa portalu jest zapisana wielkimi literami i ciemniejszą czcionką innego kroju oraz została zmniejszona względem kropek.

W analogiczny sposób zmieniły się logotypy poszczególnych sekcji Gazeta.pl. Nowa identyfikacja wizualna Gazeta.pl została zaprojektowana przez agencję White Cat Studio.

- Poprzednia identyfikacja wizualna z 2006 roku „zestarzała się” i nie odpowiadała już temu, czym dzisiaj jest Gazeta.pl - tłumaczy Kalina Wyszyńska, dyrektor działu marketingu w Gazeta.pl. - Zależało nam na tym, by nowe logo łączyło wszystkie platformy, na których dostępna jest Gazeta.pl i w pełni oddawał jej charakter - dodaje.

Przez cały czas działania Gazeta.pl, od 2001 roku, nie zmienił się układ logo portalu. Znacząco była natomiast modyfikowana stylistyka znaku: kompozycja kropek i nazwa.

W listopadzie ub.r. Gazeta.pl zanotowała 7,89 mln użytkowników, a wszystkie serwisy Grupy Gazeta.pl - 11,14 mln użytkowników i 754,1 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Jesienią ub.r. przy okazji  dużych zmian na swoich stronach głównych nowe logotypy wprowadziły Wirtualna Polska (więcej na ten temat) i Interia.pl (zobacz więcej).

Dołącz do dyskusji: Gazeta.pl odświeżyła logo, dalej stawia na kropki (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ta
Gambit
0 0
odpowiedź
User
Tomasz Machała
Ładnie. Dobra robota. Powodzenia z nową hp.
0 0
odpowiedź
User
Ron
ładne, zmiany są konieczne.
Przypomnę jak RMF zmieniał co porę roku ramówkę. Tylko zmieniac trzeba "umić".
Obecnie od przynajmniej 10 lat tkwią w tym samym.
Ale nie o tym mialo być.
chociaż nie mogę się powstrzymać: czy czytacie czasem blok ultra prawicego bogdana zalewskiego z RMF-u?szkokujące teksty, mocne, agresywne, obrazające. Że też tolerują to.

Gazeto.pl alleluja i do przodu!
0 0
odpowiedź