'Gazeta Wyborcza', 'Metro' i 'Super Express' przedstawiły wspólną ofertę reklamową
"Gazeta Wyborcza" (Agora) zaoferuje swoim klientom od 16 września pakiet "Razem", obejmujący powierzchnię reklamową w swoim wydaniu ogólnopolskim, bezpłatnym dzienniku "Metro" i grzebiecie głównym "Super Expressu" (Murator).
Obecnie klienci Agory mogą też korzystać z pakietu "Gigant," obejmującego ogólnopolskie wydanie "Gazety Wyborczej", "Metra" i 12 dzienników regionalnych Mediów Regionalnych oraz spółek Express Media i Edytor, a także z pakietów reklamowych obejmujących dodatki tematyczne "Gazety Wyborczej" i czasopisma Agory.
Agora miała po audycie 13,35 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2009 roku wobec 40,21 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 572,18 mln zł wobec 657,10 mln zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: 'Gazeta Wyborcza', 'Metro' i 'Super Express' przedstawiły wspólną ofertę reklamową