Globalny sojusz Siemensa i Microsoft
Siemens Communications i Microsoft zawarły wieloletni sojusz handlowo-marketingowy
Celem sojuszu jest zapewnienie przedsiębiorstwom na całym świecie kompletnej oferty rozwiązań z zakresu telefonii, konferencji wideo i konferencji internetowych.
Siemens i Microsoft mają wspólną wizję komunikacji wykorzystującej informacje o dostępności użytkowników, która dzięki integracji transmisji głosu, wideo, wiadomości elektronicznych (instant messaging) i konferencji internetowych poprawia wydajność pracy indywidualnej i zespołowej.
Firmy będą prowadzić wspólne działania handlowe związane z produktem Microsoft Office Live Communications Server 2005, najnowszym elementem platformy Microsoft Office System o nazwie Istanbul, programem Microsoft Office Live Meeting, uniwersalnym portalem współpracy HiPath OpenScape z funkcjami dostępności, a także innymi produktami do komunikacji i współpracy w czasie rzeczywistym.
Microsoft Office Live Meeting to usługa do konferencji internetowych, dzięki której pracownicy dysponujący telefonem, komputerem PC i połączeniem internetowym mogą uczestniczyć w interaktywnych spotkaniach i udostępniać sobie dokumenty.
Microsoft Office Live Communications Server 2005 to platforma firmy Microsoft dla przedsiębiorstw, wyposażona w funkcje wiadomości elektronicznych i informacje o dostępności użytkowników, które zwiększają sprawność działania w biznesie, ponieważ umożliwiają pracownikom wyszukiwanie osób i komunikowanie się z nimi w środowisku korporacyjnym Microsoft Office System.
Najnowszy element platformy Microsoft Office System, Istanbul, jest programem komunikacyjnym do pracy w czasie rzeczywistym. Ten produkt, połączy w sobie funkcje wiadomości elektronicznych, rozbudowane mechanizmy dostępności, transmisję głosu i wideo przez komputer oraz telefon.
Siemens HiPath OpenScape to portal komunikacyjny obsługujący funkcje dostępności, który stworzono na bazie produktów Live Communications Server 2005 oraz Istanbul. OpenScape usprawnia komunikację w przedsiębiorstwie i zapewnia pracownikom informacje o dostępności użytkowników i urządzeń, wykorzystując różne platformy komunikacyjne.
Firmy potwierdziły także, że projektowane jest nowe rozwiązanie dla przedsiębiorstw, dzięki któremu użytkownicy produktu Istanbul firmy Microsoft korzystający z telefonów podłączonych do central PBX lub IP-PBX firmy Siemens będą mogli korzystać z takich funkcji, jak nawiązywanie połączenia jednym kliknięciem (click-to-call) czy inne funkcje telefoniczne. Również to rozwiązanie będzie zawierać wbudowane funkcje pokazujące dostępność innych użytkowników, którzy będą informowani o połączeniach przychodzących na ich telefony.
Nowy interfejs telefoniczny Siemens HiPath OpenScape Telephony Control Link (TCL), współpracujący z platformą Microsoft Office Live Communications Server 2005 i programem komunikacyjnym Istanbul pojawi się w sprzedaży w pierwszej połowie 2005 roku. HiPath OpenScape znacząco zwiększy możliwości produktu Istanbul.
Dołącz do dyskusji: Globalny sojusz Siemensa i Microsoft