SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google: nowe położenie reklam w wyszukiwarce

Google wprowadza nowe miejsca położenia reklam w swojej sieci wyszukiwania.

Google podaje, że dynamicznie optymalizuje każdą stronę z wynikami wyszukiwania, łącznie z reklamami, które się na niej pojawiają. Firma zdecydowała, że reklamy, które wcześniej były wyświetlane z boku wyników wyszukiwania, czasem będą mogły pojawiać się pod nimi.

Z obserwacji internetowego giganta wynika, że w wielu przypadkach wyświetlanie reklam poniżej wyników wyszukiwania jest wygodniejsze, jeśli ktoś przegląda stronę z góry na dół. Przeprowadzone testy wykazały, że reklamy wyświetlane w tym miejscu miały wyższy współczynnik klikalności niż te prezentowane z boku strony.


rys. 1 Reklamy po prawej stronie wyników wyszukiwania

 


rys. 2 Reklamy poniżej wyników wyszukiwania

Dołącz do dyskusji: Google: nowe położenie reklam w wyszukiwarce

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jerry
Przy okazji warto zwrócić uwagę na reklamę wydajnościową. zanox przymierza się do wpowadzenia marketplace, czyli platformy sprzedaży reklam internetowej. Premierę zapowiedzieli na ten kwartał.
0 0
odpowiedź
User
Marcin
Kołchoz UE powinien nakazać wprowadzenie nowej, obowiązkowej domeny dla wszystkich reklamiarzy–spamerów, by można było ich łatwiej wyciąć już na poziomie zapory ogniowej.
0 0
odpowiedź
User
czytacz
ktoś robi żenującą kampanię marketingu szeptanego dla zanoxa Wiemy już ze zatrudniają ludzi a teraz dowiadujemy sie ze cos tam wymyślili
0 0
odpowiedź