Google udostępnia polskim reklamodawcom graficzne narzędzie AdWords
Google udostępnia reklamodawcom z Polski narzędzie do tworzenia reklam graficznych w systemie AdWords. Aplikacja umożliwia dokładne zaprojektowanie przekazu i zaplanowanie sposobu jego wyświetlania.
Udostępnione polskim reklamodawcom przez Google narzędzie do tworzenia reklam graficznych pozwala umieścić w nich własny tekst, obrazki i loga. Przy projektowaniu przekazu można też skorzystać z kilkudziesięciu gotowych szablonów. Ponadto aplikacja umożliwia wybór jednego z dwóch sposobów naliczania płatności za wyświetlanie reklamy w sieci AdWords oraz mierzenie jego efektywności przy pomocy różnych parametrów.
- Narzędzie pozwala znacznie obniżyć koszty kreacji i dystrybucji, dzięki czemu również mali reklamodawcy mogą zaskoczyć potencjalnych klientów kreatywnym przekazem, nie ponosząc wydatków na zaangażowanie grafika, czy specjalisty od planowania mediów - przekonuje Janusz Moneta, country marketing manager CEE w Google. Aplikacja jest dostępna po zalogowaniu w jednej z zakładek konta AdWords.
Dołącz do dyskusji: Google udostępnia polskim reklamodawcom graficzne narzędzie AdWords