Google wprowadza mobilne banery do komórek
Firma Google ogłosiła nowy program, w ramach któego będzie dostarczać banery reklamowe do telefonów komórkowych
Lider na rynku internetowych wyszukiwarek zaprojektował reklamy w postaci mobilnych obrazków tak, aby wyglądały one jak standardowe reklamy graficzne na internetowych stronach przeglądanych na komputerach - informuje serwis eFlux Media. Jednocześnie są one mniejsze aby pasowały do ekranów telefonów komórkowych.
Firmy, które skorzystają z nowego programu Google, będą miały możliwość wyświetlania banerów reklamowych na telefonach komórkowych zamiast zwykłego tekstu. Pod każdą taką reklamą będzie umieszczany tekst identyfikujący baner jako reklamę. Po kliknięciu w baner, użytkownik zostanie przeniesiony na mobilną stronę internetową reklamodawcy.
Na początek Google wprowadza swoje mobilne reklamy na 13 narodowych rynków: do Australii, Chin, Francji, Niemiec, Indii, Irlandii, Włoch, Japonii, Holandii, Rosji, Hiszpanii, wielkiej Brytanii oraz USA.
Według firmy badawczej Gartner, wartość globalnego rynku mobilnej reklamy wyniesie w bieżącym roku 2,7 miliarda dolarów wobec 1,7 miliarda dolarów w roku ubiegłym.
Dołącz do dyskusji: Google wprowadza mobilne banery do komórek