SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Gość Niedzielny" dogania "Newsweek Polska"

Tygodniki opinii: "Polityka" zwiększa przewagę nad konkurencją. Mizerna sprzedaż "Ozonu", rewelacyjny wynik "Angory".

Pozycję lidera sprzedaży wśród tygodników opinii w lutym 2006 roku zachowała "Polityka" - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
 
Średnia sprzedaż** "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy)  wyniosła 166 860 egz. (spadek w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku). Drugie miejsce zajął  tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost"), który zanotował prawie 4 proc. spadek sprzedaży.

Na trzecie miejsce spadł "Newsweek" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą 139 464 egz. (spadek o ponad 10 proc.),

Warto zwrócić uwagę na kolejny miesiąc z rzędu wzrost sprzedaży tygodników katolickich - "Gościa Niedzielnego" i "Tygodnika Powszechnego". Ten pierwszy dogania nawet “Newsweek Polska”.

W porównaniu z 2005 roku wzrosła sprzedaż tygodnika "Przekrój".

 

luty
ZKDP20062005

Nakład*Sprzedaż**Nakład*Sprzedaż**
Polityka267740166860272375167912
Wprost264493144100289040149868
Newsweek243699139464279816154145
Gość Niedzielny168990131287154045114971
Przekrój1400008061516389879531
Przegląd 820003299010040033547
Tygodnik Powszechny42155213143366319769
Ozon6004621086--

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem jest "Angora" (wzrost sprzedaży o ponad  13 proc.) , wyprzedzając "Forum".

 

luty
ZKDP20062005

Nakład*Sprzedaż**Nakład*Sprzedaż**
Angora424242284380395811250148
Forum36222218294139320182

*Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy - średni nakład jednorazowy
**Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy - rozpowszechnianie płatne razem

Dołącz do dyskusji: "Gość Niedzielny" dogania "Newsweek Polska"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl