SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GPD Agency z nowym logo i stroną internetową

Agencja reklamowa GPD Agency wprowadziła swoją nową identyfikację wizualną i stronę internetową.

Nowe logo przedstawia nazwę GPD na tle kilku barw mających symbolizować główne marki firmy: GPD Agency, GPD Film Studio i e-commerce.

Poprzednio GPD Agency, GPD Film Studio miały osobne logotypy.

 

Pod koniec ub.r. prezesem GDP Agency została Natalia Szykuła, zastąpiła na tym stanowisku Tomasza Forysia, który przeszedł do rady nadzorczej spółki.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W 2020 r. przychody GPD Agency zmalały o 18,7 proc. do 95,15 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 11,9 proc. zysk netto poszedł w dół z 32,38 do 25,25 mln zł. Agencja zatrudnia ok. 300 osób.

W sprawozdaniu firma podkreśliła, że w pierwszych dwóch miesiącach ub.r. jej wpływy był na zaplanowanym poziomie.

Dołącz do dyskusji: GPD Agency z nowym logo i stroną internetową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl