"Grazia" na podium sprzedaży pism luksusowych, "Be Active" słabiej od "Women's Health"
W październiku ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”, a na trzecim miejscu znalazła się "Grazia". Największym wzrostem pochwalić się mógł „Shape”, a na przeciwnym biegunie znalazły się „Wysokie Obcasy Extra”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2015 roku wyniosła 233 699 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do października 2014 roku pismo to zanotowało wzrost o 3,45 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce należało do shoppingowego magazynu „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 137 228 egz., po spadku o 1,42 proc.
Na podium znalazła się jeszcze „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), która od maja ub.r. ukazuje się jako miesięcznik (wcześniej tytuł ten był dwutygodnikiem). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w październiku ub.r. uplasowała się na poziomie 126 657 egz.
Największy wzrost udziału odnotował „Shape” (Marquard Media Polska), który zajął jednak ostatnie miejsce. Jego wynik zwiększył się bowiem o 17,99 proc. do 23 307 egz.
Z kolei najwięcej - 23,02 proc. - straciły „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), którego wynik wyniósł 63 034 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca 7. na 13.
Wirtualnemedia.pl | październik | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 289 986 | 236 607 | 233 699 | 289 974 | 228 319 | 225 901 |
Avanti | 195 150 | 137 730 | 137 228 | 254 000 | 139 561 | 139 204 |
Grazia | 154 983 | 127 057 | 126 657 | - | - | - |
Zwierciadło | 145 000 | 87 900 | 86 715 | 155 900 | 106 360 | 106 360 |
Pani | 134 772 | 86 588 | 86 388 | 139 979 | 76 656 | 76 506 |
Glamour | 120 000 | 79 988 | 79 768 | 130 000 | 92 900 | 91 200 |
Cosmopolitan | 160 000 | 75 777 | 75 777 | 160 000 | 79 843 | 79 843 |
Joy | 160 000 | 93 365 | 73 187 | 160 000 | 83 963 | 83 814 |
Women’s Health | 140 030 | 70 651 | 70 651 | - | - | - |
Elle | 120 000 | 71 148 | 68 928 | 128 000 | 86 604 | 84 604 |
In Style - Edycja Polska | 120 000 | 68 788 | 68 568 | 129 000 | 80 257 | 80 257 |
Be Active. Dietetyka & Fitness | 122 000 | 65 743 | 65 743 | - | - | - |
Wysokie Obcasy Extra | 130 000 | 74 104 | 63 034 | 130 000 | 88 352 | 81 885 |
Uroda Życia | 136 590 | 77 474 | 60 393 | - | - | - |
Hot Moda | 115 000 | 50 341 | 50 341 | 130 000 | 54 037 | 54 037 |
Harpers Bazaar | 53 000 | 23 781 | 23 781 | 59 700 | 28 423 | 27 523 |
Shape | 50 000 | 23 307 | 23 307 | 38 000 | 19 754 | 19 754 |
W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 90,09 proc.) pochwalić się mogła „Grazia”. Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciła „Uroda Życia” (Edipresse Polska) - było to 47,52 proc. Jej wrześniowy numer miał jednak cenę promocyjną 2,99 zł.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | październik | wrzesień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 289 986 | 236 607 | 233 699 | 289 960 | 199 402 | 197 414 |
Avanti | 195 150 | 137 730 | 137 228 | 176 000 | 90 523 | 90 175 |
Grazia | 154 983 | 127 057 | 126 657 | 119 991 | 66 830 | 66 630 |
Zwierciadło | 145 000 | 87 900 | 86 715 | 130 000 | 78 648 | 77 563 |
Pani | 134 772 | 86 588 | 86 388 | 134 996 | 79 750 | 79 550 |
Glamour | 120 000 | 79 988 | 79 768 | 119 945 | 71 191 | 70 971 |
Cosmopolitan | 160 000 | 75 777 | 75 777 | 160 000 | 106 943 | 96 943 |
Joy | 160 000 | 93 365 | 73 187 | 160 000 | 90 874 | 89 254 |
Women’s Health | 140 030 | 70 651 | 70 651 | 140 500 | 81 644 | 81 644 |
Elle | 120 000 | 71 148 | 68 928 | 94 879 | 55 742 | 53 512 |
In Style - Edycja Polska | 120 000 | 68 788 | 68 568 | 90 000 | 49 033 | 48 813 |
Be Active. Dietetyka & Fitness | 122 000 | 65 743 | 65 743 | 125 000 | 73 826 | 73 826 |
Wysokie Obcasy Extra | 130 000 | 74 104 | 63 034 | 128 000 | 81 075 | 70 236 |
Uroda Życia | 136 590 | 77 474 | 60 393 | 155 105 | 125 168 | 115 077 |
Hot Moda | 115 000 | 50 341 | 50 341 | 120 000 | 62 621 | 62 621 |
Harpers Bazaar | 53 000 | 23 781 | 23 781 | 53 000 | 25 900 | 25 900 |
Shape | 50 000 | 23 307 | 23 307 | 38 000 | 17 895 | 14 895 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: "Grazia" na podium sprzedaży pism luksusowych, "Be Active" słabiej od "Women's Health"
Powinni za to wszystko odpowiedzieć przed nami,3 prawdziwymi POLAKAMI. Nie dajmy sobie dłużej mydlić oczu przez te niemieckie media. CZYTAJCIE JAK BYŁO!! bookstar.pl/8538