Grupa Muszkieterów zmienia identyfikację wizualną
Z okazji 40-lecia istnienia Grupa Muszkieterów zmienia identyfikację wizualną. Nowe logo firmy podkreśla jej dynamiczny charakter.
Logo Grupy Muszkieterów zmienione z okazji 40-lecia jej istnienia składa się z pociągłych, ostro zakończonych form symbolizujących dynamikę firmy i układających się w czerwono-czarnego muszkietera. Odświeżenie identyfikacji wizualnej Grupy Muszkieterów jest również związane z jej planami rozwoju i otworzenia w Polsce kolejnych 40 supermarketów Intermaché i Bricomarché, których loga też zostały unowocześnione.
Zmieniona identyfikacja zostanie wprowadzona na fasady sklepów należących do Grupy Muszkieterów oraz do ich wystroju i dodatkowych elementów wizualnych. Nowy logotyp przygotowała agencja Carré Noire z Francji.
Dołącz do dyskusji: Grupa Muszkieterów zmienia identyfikację wizualną