SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa Walk wypromuje Costa by coffeeheaven i coffeeheaven

Grupa Walk wygrała konkurs na kompleksową obsługę reklamową marek Costa by coffeeheaven i coffeeheaven (należących do CHI Polska). Współpracę zaplanowano do lutego 2014 roku.

Grupa Walk dla marek Costa by coffeeheaven i coffeeheaven będzie odpowiadać za opracowanie planu działań B2C, przygotowanie konceptów kreatywnych, adaptację i produkcję materiałów reklamowych oraz obsługę internecie (m.in. w social media). Ponadto wspólnie z domem mediowym MediaOn zajmie się doradztwem i zakupem mediów.

Obłsugę Costa by coffeeheaven i coffeeheaven będą prowadzić agencje Walk Creative (odpowiada za działania reklamowe), Walk Promotion (field marketing), oraz Walk Social Media (komunikacja internetowa). Pierwsza kampania produktowa przygotowana przez Grupę rozpoczęła się 2 lipca.

Firmy nie informują, które inne agencje brały udział w tym przetargu.

Dołącz do dyskusji: Grupa Walk wypromuje Costa by coffeeheaven i coffeeheaven

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kawka
chcesz wiedzieć jak się pracuje to wejdź na http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,4029 i wszystko od razu jasne
0 0
odpowiedź
User
Jania
W kwestii pracowników kawiarnianych raczej to i tak nic nie zmieni. Nie wiem czy jesteście państwo świadomi porażających warunków jakie tam panują? Tu można poczytać http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,4029
0 0
odpowiedź