SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hand Made autorem nowej kampanii Nutelli

Wystartowała najnowsza kampania produkowanego przez firmę Ferrero kremu Nutella „Nutella Kocha Pieczywo”. Przygotowała ją agencja Hand Made. 
 

Kampania ma podkreślać kultową kombinację pieczywa i kremu Nutella. Akcja ma również walor edukacyjny - na stronie www marki poznać można ciekawostki na temat najchętniej konsumowanych w Polsce rodzajów pieczywa oraz wiele smakowitych, nieoczywistych inspiracji. 

Kampanii towarzyszy loteria Nutella Kocha Pieczywo, która potrwa do 30 września. W puli nagród znajdują się tostery, urządzenia do domowego wypieku chleba oraz kosze piknikowe. 

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Za organizację aktywacji odpowiada agencja Hand Made, która nieprzerwanie już od 7 lat jest agencją partnerską marki w Polsce. 

Do zadań Hand Made należy opracowanie komunikacji kampanii oraz kompleksowa obsługa loterii. Agencja przygotowała key visuale, projekty opakowań oraz materiały POS oraz materiały komunikacyjne do mediów. Akcja promowana jest w TV, digitalu, mediach społecznościowych i prasie handlowej.

Dołącz do dyskusji: Hand Made autorem nowej kampanii Nutelli

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl