Hand Made autorem nowej kampanii Nutelli
Wystartowała najnowsza kampania produkowanego przez firmę Ferrero kremu Nutella „Nutella Kocha Pieczywo”. Przygotowała ją agencja Hand Made.
Kampania ma podkreślać kultową kombinację pieczywa i kremu Nutella. Akcja ma również walor edukacyjny - na stronie www marki poznać można ciekawostki na temat najchętniej konsumowanych w Polsce rodzajów pieczywa oraz wiele smakowitych, nieoczywistych inspiracji.
Kampanii towarzyszy loteria Nutella Kocha Pieczywo, która potrwa do 30 września. W puli nagród znajdują się tostery, urządzenia do domowego wypieku chleba oraz kosze piknikowe.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Za organizację aktywacji odpowiada agencja Hand Made, która nieprzerwanie już od 7 lat jest agencją partnerską marki w Polsce.
Do zadań Hand Made należy opracowanie komunikacji kampanii oraz kompleksowa obsługa loterii. Agencja przygotowała key visuale, projekty opakowań oraz materiały POS oraz materiały komunikacyjne do mediów. Akcja promowana jest w TV, digitalu, mediach społecznościowych i prasie handlowej.
Dołącz do dyskusji: Hand Made autorem nowej kampanii Nutelli