Havas PR rozpoczyna obsługę PR centrum Wola Park, Agencja Warszawa zajmie się social mediami
IKEA Centres rozstrzygnęła przetarg dotyczący obsługi komunikacyjnej warszawskiego centrum handlowego Wola Park. Wygrała go agencja Havas PR Warsaw, która pokonała agencje Beyond PR, Garden of Words, PR Inspriration, Valkea, About Marketing & Communication, Questia PR oraz Personal PR. Social mediami zajmie się Agencja Warszawa.
Havas PR Warsaw opracuje nową strategię komunikacji centrum, zajmie się relacjami z mediami, bieżącym wsparciem komunikacyjnym tego centrum handlowego oraz wsparciem w realizowanych przez Wola Park projektach.
Zamknięty przetarg na obsługę PR w Wola Parku IKEA Centres rozpoczęła czerwcu br. Do udziału zostali zaproszeni: agencja Beyond PR – dotychczasowy partner Wola Parku oraz Garden of Words, PR Inspiration, Havas PR Warsaw, Valkea, About Marketing & Communication, Questia PR i Personal PR.
W obszarze mediów społecznościowych, obsługą Wola Park zajmie się Agencja Warszawa, która wygrała również przetarg na agencję kreatywną dla trzech centrów handlowych IKEA Centres – Wola Park, Port Łódź oraz Park Handlowy Matarnia. Nowa agencja rozpoczęła współpracę z Wola Parkiem we wrześniu br. Do zadań agencji będzie należeć opracowanie nowej strategii obecności centrum handlowego Wola Park w mediach społecznościowych oraz efektywne prowadzenie profili na Facebooku oraz Instagramie.
- Rozpoczynamy nowy etap w działalności Centrum Handlowego Wola Park, stąd też decyzja o przetargu i wyborze nowych partnerów, z którymi będziemy współpracować w obszarze komunikacji. Wierzę, że poradzą sobie z różnymi wyzwaniami, przed którymi obecnie stoimy - powiedziała Kamila Popławska-Bernatowicz, marketing manager Centrum Handlowego Wola Park.