'Hit generator' daleki był od stania się hitem
Muzyczne show "Hit generator" w wiosennym sezonie telewizyjnym przyciągnęło przed ekrany średnio 900 tys. widzów Dwójki, czyli znacznie mniej niż miały w tym czasie konkurencyjne kanały - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
Program przez pierwsze cztery tygodnie (od 21 lutego br.) nadawany był w soboty ok. 21.05, a następnie do końca maja br. w piątki ok. 22.40. Średni udział TVP2 w czasie emisji "Hit generatora" wyniósł 8,43 proc. w grupie 4+ i 7,39 proc. w komercyjnej 16-49. To znacznie mniej niż w tym czasie osiągała konkurencja, bo udział TVP 1 w 4+ wynosił 23,21 proc., Polsatu - 17,18 proc., a TVN - 16,91 proc.
Przychody z reklam nadanych przy 14 dwuczęściowych odcinkach show (każde wydanie składało się z części głównej z występami oraz ogłoszenia wyników, w przerwie nadawano spoty reklamowe) wyniosły 4,1 mln zł.
Z danych wynika, że "Hit generatora" oglądały najchętniej kobiety, widzowie w wieku od 30 do 34 lat oraz powyżej 45. roku życia, oraz mieszkańcy wsi, małych i średnich miast.
Widownia "Hit generatora" odcinek po
odcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji
programu
Profil widowni "Hit generatora"
Dołącz do dyskusji: 'Hit generator' daleki był od stania się hitem