Hugo Boss wybrał MPGI
Dom mediowy Media Planning Group International (MPGI) zajmie się obsługą wartego 35 milionów funtów globalnego zlecenia od produkującej odzież i perfumy niemieckiej firmy Hugo Boss.
Zlecenie obejmuje planowanie i zakup mediów. W pokonanym polu MPGI zostawił Mediaedge:cia, MindShare oraz PHD - informuje serwis Brand Republic.
Do tej pory na swoim krajowym rynku Hugo Boss korzystał z usług PHD Germany, ale teraz całe planowanie i zakup mediów przejdzie pod skrzydła MPGI. Dom mediowy nie będzie się zajmował obsługą marki perfum Hugo Boss, którą prowadzi firma Procter & Gamble.
W Wielkiej Brytanii większość z 4 milionów funtów nakładów reklamowych marki poświęcona jest na promocję w czasopismach ilustrowanych o modzie.
km - źródło: Brand Republic
http://www.brandrepublic.com/News/837283/Hugo-Boss-awards-35m-global-media-account-MPGI/
Dołącz do dyskusji: Hugo Boss wybrał MPGI