Hypermedia Isobar i 180HB Jung v. Matt nagrodzone na Epica Awards
„Uśmiech zmienia wszystko”, kampania przygotowana dla Blend-a-med przez Hypermedia Isobar oraz charytatywna wytwórnia muzyczna Rak’n’Roll, stworzona przez 180HB + Jung v Matt, zdobyły odpowiednio srebro i brąz w zakończonej wczoraj 27. edycji konkursu.
„Uśmiech zmienia wszystko” nagrodzona została w kategorii Mobile Communications. Specjalna aplikacja na smartfony umożliwiała uzyskanie efektu uśmiechu pomników. Wystarczyło uchwycić ich twarze urządzeniem z aktywną aplikacją.
Akcję przeprowadzono w sierpniu tego roku.
Kampania Rak’n’Roll Records wyróżniona została w kategorii Branded Entertaiment. Projekt opierał się na stworzeniu sklepu muzycznego, w którym można było odsłuchać utwory w wersji demo. Wersję mono ściągnąć można było na dysk komputera po dokonaniu minimalnej wpłaty rzędu 2 złotych. Całość dochodu przeznaczono na działalność Fundacji Rak’n’Roll.
W poniedziałek ogłoszeni zostali laureaci Grand Prix (pisaliśmy o tym tutaj). Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 24 stycznia 2014 roku w Delhi.
Dołącz do dyskusji: Hypermedia Isobar i 180HB Jung v. Matt nagrodzone na Epica Awards