Hypermedia rozbudowuje dział kreatywny o kompetencje ATL
Agencja interaktywna Hypermedia uruchomiła zespół kreatywny, dedykowany do działań ATL zintegrowanych w ramach komunikacji marketingowej.
- Naszym celem jest budowa strategii komunikacji, której osią będzie internet, medium integrujące w przyszłości wszystkie kanały komunikacji - mówi Agata Kusińska, co-managing director w Hypermedia, która będzie zarządzać nowym zespołem. - Poszerzanie zakresu kompetencji o ATL rozumiemy więc w naszym przypadku jako rozbudowę kompetencji w kierunku: konsultingu w zakresie strategii komunikacji dla marek, budowy idei kreatywnych nośnych we wszystkich kanałach, nie tylko w internecie - dodaje.
W skład nowego teamu weszli Artur Marcinkowski i Marcin Wojtulewicz związani dotychczas z agencjami ATL-owymi, którzy objęli stanowiska creative direktor-ów.
Marcinkowski i Wojtulewicz pracowali w przeszłości jako seniorski team kreatywny w UY&R. Marcinkowski był również właścicielem studia produkcyjnego Dynamo i agencji reklamowej Zero7, zaś Wojtulewicz współpracuje nadal z agencją Red8 Communications Group.
Dołącz do dyskusji: Hypermedia rozbudowuje dział kreatywny o kompetencje ATL