iBillboard osobną spółką, Marta Lech-Maciejewska na czele
iBillboard, internetowa platforma do sprzedaży reklam w modelu RTB, rozpoczęła działalność w Polsce jako osobna spółka. Stanowisko country managera objęła w niej Marta Lech-Maciejewska.
iBillboard pojawiła się na polskim rynku w maju br. Do tej pory działała jako brand w ramach firmy BB Elements. Partnerami iBillboard już na starcie zostały m.in. największe polskie sieci reklamowe oraz jeden z czołowych portali horyzontalnych (przeczytaj o tym więcej).
Teraz iBillboard zaczyna działalność jako osobna spółka z o.o. Kieruje nią, jako country manager, Marta Lech-Maciejewska, która poprzednio była brand managerem iBillboard w Polsce. Wcześniej pracowała w sieciach reklamowych ARBOinteractive i Behavia.
Jednocześnie ze startem w Polsce iBillboard zaczęła działać w Turcji. Wkrótce zadebiutuje także m.in. na rynku czeskim i węgierskim. Docelowo ma funkcjonować w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Dołącz do dyskusji: iBillboard osobną spółką, Marta Lech-Maciejewska na czele