„Idealny sposób na głęboko nawilżoną cerę” w kinowej kampanii Nivea Aqua Effect (wideo)
W 46 kinach znajdujących się w ofercie Multikino Media trwa kampania reklamowa kremu Nivea Aqua Effect.
W ramach kampanii Nivea reklamuje swoje kosmetyki do pielęgnacji twarzy Nivea Aqua Effect, posiadające formułę Hydra IQ. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Idealny sposób na głęboko nawilżoną cerę".
Kampania kinowa obejmuje multipleksy znajdujące się w ofercie spółki Multikino Media: wszystkie kina z sieci Multikino, Silver Screen, Cinema 3D, Atlantic oraz Muranów i Apollo Film, z wyłączeniem kina Sztuka - Chrzanów.
Działania obejmują 30-sekundowe spoty w bloku specjalnym emitowane przed wybranymi filmami, a także (w kinach Multikino i Silver Screen) reklamy kremu przed kasami na infotixach oraz na plazmach w holach.
Dołącz do dyskusji: „Idealny sposób na głęboko nawilżoną cerę” w kinowej kampanii Nivea Aqua Effect (wideo)