Igor Nurczyński
Szef telewizji internetowej Eska TV Igor Nurczyński opowiada onowym projekcie Grupy Radiowej Time, o jego obecnych i przyszłychfunkcjonalnościach.
Łukasz Kłosowski: Czym dla Grupy Radiowej Time jestkanał Eska TV?
Igor Nurczyński: Eska TV to naturalnakonsekwencja rozwijania brandu Eska, który świetnie radzi sobie narynku radiowym i w internecie. Rozwój internetu, a także corazwiększa dostępność nowoczesnej technologii, w połączeniu zwieloletnim doświadczeniem w tworzeniu programu dla młodegoodbiorcy, stwarza możliwości osiągnięcia przez nas sukcesu na rynkutelewizyjny. W Grupie Radiowej Time, do której należy Radio Eska,pracuje wielu ludzi z doświadczeniem telewizyjnym zdobytymchociażby przy tworzeniu wielkich produkcji jak choćby trasa HitówNa Czasie, czy Sopot Hit Festiwal. Sam posiadam kilkunastoletniedoświadczenia zdobyte w TVP, w Grupie ATM i Polsacie. Poza tymzaryzykuję stwierdzenie, że jako sieć stacji lokalnych, dysponujemynajwiększym i najzdolniejszym - w sensie kreacji - zespołem ludzkimw Polsce. Nie mamy wyjścia, musimy się rozwijać, szukać nowychkanałów dystrybucji dla naszej marki. Chcemy być obecni wszędzietam gdzie jest nasz młody odbiorca, chcemy tworzyć noweinteresujące go projekty, dzięki którym będzie chciał spędzić znami więcej czasu.
- Kim jest odbiorca Eski TV?
Odbiorca Eska TV nie różni się od słuchacza Radia Eska. To młodychłopak/dziewczyna, który wkracza w dorosłe życie z uśmiechem naustach, szuka nowych trendów, nowej muzyki, lubi się bawić, wydawaćpieniądze, spędza dużo czasu z przyjaciółmi, interesuje się życiemgwiazd, lubi zdobywać nowe doświadczenia i wygrywać nagrody.
- Jak w chwili obecnej wygląda Eska TV?
Projekt jest obecnie w fazie Beta. Ramówka stacji, to przedewszystkim muzyka, wywiady, informacje muzyczne. Z czasem będziemyrozwijać go o światowe formaty, pozycje skierowane nie tylko dofanów muzyki. Chcielibyśmy, aby Eska TV była nowoczesną stacją dlamłodego odbiorcy, wypełnioną najnowszą muzyką, pełną gwiazd,zarówno w kontekście prowadzących jak i programach o gwiazdach.Obecność na targa MIPTV w Cannes pozwoliła nam opracować docelowąformę ramówki, którą systematycznie budujemy. Trzonem ramówki wpoczątkowej fazie będzie muzyka i informacje o gwiazdach. Będziemystarali się łączyć animacje radiowe z telewizją, tak by wielkągotówkę, czy wyjazd na ekskluzywną wycieczkę można było wygrać naobu antenach.
- Co pojawi się w przyszłości?
Jesienią rusza nasz objazdowy talent show Roadtrip. Dziękimobilnemu studiu telewizyjnemu, będziemy w największych polskichmiastach szukać talentów muzycznych, tanecznych, prezenterskich. Tobędzie duża produkcja. Efekty już jesienią na antenie EskaTV.
Rozmawiał: Łukasz Kłosowski
Dołącz do dyskusji: Igor Nurczyński