IMS zainstaluje w oddziałach banku systemy digital signage za 10-11 mln zł
Firma IMS podpisała z jednym z banków mającym kilkaset oddziałów w całej Polsce umowę ramową na instalację systemów digital signage. Jej przychody w ramach umowy wyniosą maksymalnie 10-11 mln zł.
- Umowa zawarta została na okres 3 lat z możliwością jej przedłużenia na kolejne 2 lata. Sprzedaż i instalacja systemów Digital Signage dla poszczególnych oddziałów banku realizowane będą w formie konkretnych zleceń - podano w komunikacie giełdowym IMS.
Firma zaznaczyła, że przy złożeniu przez bank zleceń na wszystkie oddziały jej wpływy w ciągu trzech lat wyniosą 10-11 mln zł. Tempo i skala realizacji projektu będzie uzależniona od bieżących decyzj banku.
- Wraz z umową, strony podpisały pierwsze zlecenie na realizację systemów Digital Signage w kilku oddziałach opiewające na kwotę niespełna 0,3 mln zł. Zlecenie zrealizowane zostanie najpóźniej do końca sierpnia 2020 r. - dodano.
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa IMS, zajmująca się głównie marketingiem sensorycznym, zanotowała spadek przychodów o 22,7 proc. do 10,52 mln zł oraz zysku netto z 1,69 mln zł do 892 tys. zł. W związku z epidemią koronawirusa najmocniej ucierpiały jej usługi audio i wideo, digital signage oraz eventy. Jej wpływy z systemów digital signage zmalały rok do roku z 1 mln zł do 285 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: IMS zainstaluje w oddziałach banku systemy digital signage za 10-11 mln zł